listopada 27, 2023

Bukiety i spacer.

 Witajcie w ostatni poniedziałek listopada. Już za parę dni grudzień i święta. Już mamy śnieg za oknem, mrozi i w dzień i w nocy. Brr. Przedzimie piękne jak te bukiety, które zostały wspomnieniem. Lubimy spacery o każdej porze roku, zwłaszcza te niedzielne, gdzie czas nie goni, czas jakby stanął w miejscu, liczy się tylko ta chwila... W lesie o każdej porze jest pięknie, pachnie lasem, i oddychasz prawdziwym, świeżym powietrzem... Tylko bukiety przemiją... Najpierw róże, potem lilie, hortensje, dalie i ich czas nawet w wazonie się kończy, nawet ususzone wyglądają pięknie, choć już nie ten urok. Hortensje, to jedyne kwiaty które stoją w wazonach bez wody całą zimę. Uwielbiam bukiety, nie boję się ścinać kwiatów do wazonu. Po coś one kwitną na rabatach, prawda??? 

Dzisiaj chciałam Wam ich trochę pokazać. Już kilka ściętych różyczek sprawia, że w domu przyjemniej... Zdażyły się i bukiety dla wychowawców, a nawet takie które podekorowały na ślubnych stołach. Jeszcze chwilkę i przyjdzie czas na trawy... Planuje ściąć wszystkie, by tak jak hortensje podekorowały zimą nasze wnętrza. 

Zapraszam i na zimowy spacerek 🤗 ale najpierw wspomniane bukiety. 








Wyszło tak, że zrobiłam wiązankę - ostatnie pożegnanie. 



Bukiet urodzinowy dla pani, która lubi róże. 




To był bukiet dla nich, tych których nie ma już wśród nas. 




















Bukiet dla panny młodej. 










I następne w przyszłym roku. Obiecuje 🤗
A teraz spacerek. 


Choć to nie pierwszy śnieg, bo już zdążyło nas zasypać w zeszłą niedzielę, ale szybko stopniało, to dzieci już miały radochę z buszowania po ogrodzie... 
Dopiero kilka dni temu mogli ulepić bałwanki... Mini🤗


To by było na tyle. Cebulki tulipanów i narcyzów jeszcze u mnie czekają na posadzenie. Jeszcze będzie ciepło. Na pewno. Tymczasem trzymajcie się cieplutko i dbajcie o siebie. Dużo zdrowia życzę i do usłyszenia. Agata🙋‍♀️

29 komentarzy:

  1. Urocze bukiety na każdą okazję i dla wszystkich. Miło Cię widzieć na spacerku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe bukiety! Piękne kolory. PS Też uwielbiam weekendowe spacery. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne bukiety, lubię takie pełne kolorów :D Ten dla Panny Młodej bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bukiety :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne Twoje bukiety. Ja także lubię żywe kwiaty w domu, niestety te kupione w kwiaciarni szybko padają i tylko człowiek zły że pieniądze dosłownie na śmietnik wyrzucił więc nie kupuje już. Nawet męża nauczyłam że jak chce mi kupić kwiaty to jeden symbolicznie wystarczy. Jednego roku z okazji urodzin kupił mi duży bukiet i tylko dobę wytrzymał i od tamtej pory wystrzegam się kupnych bukietów. W Poznaniu śniegu podobnie co u Was i też było weekendowe spacerowanie. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest komentarz... Do bukietów wsypuje odrobinę cukru... I stoją długo... Polecam. Patent sprawdzony... I masz dobre pomysły, symbolicznie wystarczy. Pozdrawiam

      Usuń
  6. No to jakiś absurd jest, rozpisałam się wczoraj i nie ma komentarza...no nic to teraz napiszę po krotce że piękne tworzysz bukiety. Ten dla Pani młodej bardzo ciekawy. W Poznaniu śniegu podobnie jak u Was i spacer też w niedzielę był. Serdecznie pozdrawiam 🙂🏵️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, tak bloger robi psikusa. Mnie też uciekają komentarze na waszych blogach. Wracam, sprawdzam i tu zonk... Od nowa. Ale to nic. Dziękuję że wróciłaś i udało się jednak zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam. Trzymaj się cieplutko.

      Usuń
  7. Pięknie komponujesz bukiety, wszystkie bardzo mi się podobają - te ogrodowe mają w sobie takie zwyczajne piękno, nie są przekombinowane. Spacery do lasu też lubię o każdej porze roku. Bałwanki choć na chwilę są dekoracją ogrodu :) Uściski dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusi, za odwiedzinki i mile słowa. Pozdrawiam cieplutko bo ziom niesamowity.

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    wow, bałwanki, super! U mnie popadało i to tak sporo :) Wszystko zapowiada, że będziemy mieć w tym roku bardzo klimatyczny grudzień. Oby tak pozostało, radość dzieci z zabawy na śniegu jest niesamowita :) Sama zawsze szalałam, gdy tylko pojawił się biały puch. Co do bukietów, prześliczne :) Naprawdę zachwycające kompozycje. Uwielbiam bukiety w domu, szkoda tylko, że nie mogą stać przy nas wiecznie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej znalazłam Twoj komentarz w wielu innych. Jakim spaobem. Nie wiem... Ale najważniejsze jest. Dziękuję za się rozpisałaś... Również lubimy zimie, ale białe święta, to już by było fantastycznie.... Obawiam się, że do świąt będzie ciepło, a nawet będzie padał deszcz. Ostatnio w naszych stronach to my mamy święta bardziej deszczowe niż śniegowe. A dawno śniegu nie było w święta. Dzieci by były ucieszone i my też. Bukiety, tak, szkoda, że nie są wieczne... Ale już bliżej wiosny. Pozdrowionka

      Usuń
  9. Czy mój komentarz się dodał czy wleciał do spamu? :c Blogger znów miesza w naszych komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam nic.... Mam ostatnio to samo. Odwiedzam blogi...i ciach wracam nie ma... Bloger chyba chce nas w świąteczny nastrój wprowadzić. Tak żartem. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ale piękne bukiety! Już czekam z niecierpliwością na ciepełko! Straszny ze mnie zmarzlak i taka pogoda niestety strasznie mnie męczy. Byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kochana mam to samo, ach byle do wiosny. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Bukiety cudne i tak bardzo urozmaicone:) miłe wspomnienie wiosny,lata i jesieni:)
    Też mamy śnieg, zrobiło się jasno i czysto. Właśnie obserwowałam dwa jamniczki jak bawiły się w tym śniegu i jaką miały
    frajdę:)
    Fajnie by było gdyby taki krajobraz towarzyszył nam w święta.
    Pozdrawiam cieplutko 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I było by cudownie gdyby święta były w tym roku bialuśkie... Jak teraz widok za oknem magiczny. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękne bukiety Agatko i tak ich dużo. Ja też lubię otaczać się kwiatami i chętnie zabieram je do domu, by i tam cieszyły oczy. Mam ich wiele o każdej porze roku coś kwitnie, a nawet gałązki krzewów te kolorowe tak pięknie wyglądają w bukietach. Taki spacer w lesie to sama przyjemność. My nie mamy lasu blisko więc nie jest tak często jak bym chciała. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło Cię zobaczyć na spacerze. Taki po lesie to samo zdrowie. Cudne bukiety , a rodzina mini bałwanków wymiata. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂☺️

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają te stworzone przez Ciebie bukiety. Są kolorowe, bardzo radosne i cieszą oczy. Bałwankowa rodzinka wygląda ciekawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post się podobał. Dziękuję z odwiedzinki trzymaj się

      Usuń