marca 02, 2022

Dzień dobry w marcu.

 Dzień dobry w środę. Niech to będzie dobry, spokojny dzień...

I mamy marzec.. Wiatry ustały, mrozy wróciły... Mrozi w nocy dość mocno. Mimo to przyroda budzi się do życia. W sadzie rozkwitają jedne za drugimi, krokusy. Krokusy na rabatach rozkwitają, przebiśniegi przekwitają, żonkile w pąkach, hiacynty w pąkach, pięciornik, jagody kamczackie i żywopłot zielenieje. Przyroda budzi się do życia. Dzieje się magia, nie tylko w przyrodzie.


















Nic dodać nic ująć... Wiosna już za kilka dni... A kiedy świeci słońce, pospacerujemy, dotlenimy się, lepiej, być może spokojniej patrzymy, spojrzymy na pewne sprawy. Niech to będzie dobry dzień. Trzymaj się ciepło i życzę zdrowia pod każdym względem. Pa

19 komentarzy:

  1. U Was już wiosna, u nas słabiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Basiu. I u Was za chwilę zrobi się wiosennie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam te pierwsze, wiosenne nowinki - najmniejsza roślinka cieszy. Wkrótce zrobi się na prawdę pięknie.
    Uściski Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Ewuś. Takie małe a cieszy. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Czekamy kochana na te wszystkie wiosenne znaki i wypatrujemy pierwszych zieleninek. Na szczęście w przyrodzie teraz nastąpi najpiękniejszy czas i może choć trochę ukoi nasze skołatane emocje. U mnie też mrozi, najczęściej tak bywa na przedwiośniu :) Byle do zimnej Zośki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nadchodzi.....ale mi smutno na sercu.......nie na taka czekałam....Przytulasy posyłam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu przytulam. Życzę dużo miłości i spokoju. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. To prawda, wiosna tuż tuż. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wiosna u Ciebie. U mnie poranne przymrozki, wczoraj sypał śnieg z deszczem... daleko do wiosny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana. Dzięki że wpadłaś... U nas też przymrozki ale coraz słabsze.. Deszcze zapowiadają. To już ruszyłam do ogrodu, w miarę ciepło, trzeba było się ruszyć... Hortensje poszły pod sekator... Pozdrawiam

      Usuń
  7. Przyroda daje sporo wytchnienia w tym dziwnym czasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie trochę szybciej przyszła wiosna. U nas resztki krokusów, które pozostawiły nornice i przebiśniegi. Kwitnie też kalina, a reszta towarzystwa jeszcze śpi. Czekamy na słoneczko. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przyszła przyszła i wróciła nocne mrozy. Ach.. W końcu zima jeszcze trwa ale słoneczko ostatnio dopisuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Pogoda średnia, ale ten widok wielobarwnych kwiatów dodaje energii :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń