marca 08, 2022

Candy urodzinowe na blogu

 Hejka🙋‍♀️

15 kwietnia blog Moje Niebo Mój Ogród w głębi lasu obchodzi swoje 7 urodziny. Z tej okazji proponuję konkurs.



7 lat to jednak trochę czasu... Dziękuję kochani za te wspaniałe 7 lat. Cieszę się, że Cię poznałam 😊 idziemy dalej.

I tym razem do zgarnięcia wielkanocny zajączek





Zajączek wykonany został przez moją mamę na szydełku. Jest milutki, przyjemny w dotyku. Wymiary około 20 na 20 cm. Będzie cieszył oko przez długie lata, a jak wpadnie w malutkie rączki to tak szybko się z nich nie wydostanie. Kochani warto zawalczyć o niego. :-)

Zasady jak u Wszystkich takie same, choć są wyjątki :-)

1.Pod postem konkursowym w komentarzu wyrazić chęć do udziału w zabawie.
2.Możesz nie musisz udostępnić banerek do zabawy na swoim blogu. Będzie mi miło jak jednak  to zrobisz. 
3.Do tych osób co nie prowadzą bloga,a posiadają fb. Miło będzie jeśli udostępnisz post i oczywiście w komentarzu napiszesz - biorę udział a na Facebooku znajdziesz nas TUTAJ

Nie masz bloga, fb?, gdyby wystąpiły jakieś problemy. Napisz do mnie  na adres agatazinkiewicz602@gmail.com 

4.Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski
5.Konkurs trwa do 31.03.2022r..


  Wyniki ogłoszę  w ciągu 1-2 dni od zakończenia konkursu, tak żeby zajączek dotarł jeszcze przed świętami.

Zapraszam do zabawy;-) Powodzenia ;-)

22 komentarze:

  1. Kurcze, kusząca propozycja. Rzadko biorę udział w candy, ale tym razem chyba się skuszę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Cieszę się 🤗🤗🤗zapraszam kochana i powodzenia 👏

      Usuń
  2. Ogromne gratulacje, Agatko. 7 lat to spory kawał czasu. A zajączek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana... Dołączysz do zabawy??? Zapraszam.

      Usuń
    2. Oczywiście dołączam do zabawy :)

      Usuń
  3. Agatko, gratuluję rocznicy, prowadzenie bloga wymaga sporo czasu i zacięcia, wiele osób rezygnuje po kilku latach. Cieszę się, że jesteś z nami.
    Do zabawy się przyłączam, bo zajączek jest przeuroczy, banerek wstawię później, bo pisze na komórce, mam nadzieję, że nie zapomniałam jak to się robi.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Celinko na Twój udział w zabawie. I dziękuję kochana. 7 lat to piękne latka... I cieszę się że Cię poznałam i jestem tutaj z wami. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Agatko, wykrakałam, nie potrafię w nowym wydaniu bloggera zamieścić banerka z informacją. Będę próbowała...;))

      Usuń
    3. Zdjęcie musisz ściągnąć na telefon czy komputer.. Na blogu wchodzisz w ustawienia, i układ... Tam masz tedy dodaj obraz lub grafikę.. Wcześniej skopiuj link do wpisu z konkursem... Buźka.

      Usuń
  4. Piękny wiek Agatko i piękne są Twoje sukcesy, lubię do Ciebie zaglądać, bo tyle w Tobie energii, tacy powinni być młodzi ludzie. Po zajączka stanę w kolejce-dla wnuków.Życzę Ci kolejnych wspaniałych 7 lat, a potem kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu. Cieszę się, że Cię poznałam. Ja również lubię do Ciebie zaglądać w wolnej chwili. Czytać Twoje historie, Twoje wiersze, oglądać Twoje obrazy... Ach... Cudnie. I cieszę się ogromnie na Twój udział w candy. Pewnie a jak. Zapraszam kochana i trzymam kciuki. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Agatko, osiągnęłaś piękny wiek. Siedem lat blogowania to sukces. Lubię do Ciebie zaglądać, bo u Ciebie zawsze ciekawe rzeczy, tematy. Zazdroszczę Ci grządek w których rosną niesamowite warzywa! I wokoło piękny las. Marzenie. Ja musiałam sobie sadzić sama:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że o mnie nie zapomniałaś.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po Twojego, królika. Będzie on dla...mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej cieszę się Aniu, super ze dołączasz do zabawy. Super. I cieszę się że Cię poznałam. Jesteście niesamowite.Twoj ogród uwielbiam, uwielbiam po nim wirtualnie spacerować, co to by było gdybym na żywo pospacerowała ojej... Może kiedyś, kto wie 😊🤗😉

      Usuń
  6. Gratuluję Agatko. To sporo 7 lat. Lubię u Ciebie bywać i oglądać Twoje poczynania w ogrodzie, ale również kocham Twój las, bo tęskno mi do naszego, który miałam o krok w dzieciństwie i młodości. Agatko ja również stanę w kolejce po zajączka. Może się uda, by cieszył oczy dzieci z problemami, z którymi pracuje moja córka w gabinecie psychologicznym. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kochana, zapraszam do zabawy. Niech się dzieje... I cieszę się również, że Ciebie poznałam... Jej to już 7 lat będzie. Pozdrawiam i powodzenia.

      Usuń
  7. Kochana, wszystkiego co najlepsze, wytrwałości, wielu pomysłów na nowe wpisy, szerokiego grona odbiorców ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo śliczny króliczek :D I oczywiście gratuluję pięknej rocznicy ;) Ja nie wezmę udziału w konkursie, też tworzę cuda na szydełku więc nie będę zabierać komuś szczęścia ;)
    Jeśli mogę, zapraszam również do mnie ;)
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu mamy. Dziękuję również za zaproszenie. Chętnie odwiedzę. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń