lipca 06, 2020

Pierwszy, lipcowy spacer w naszej głębi i wycieczka do pięknego Parku.

Witajcie kochani. Tak, mieliście rację, to była nasza rocznica ślubu... 💖💖💖
Jesteście pamiętliwi a może spostrzegawczy 😉👌
W zamian wszystkich zapraszam na piękny spacer po pięknych ogrodach... Jejku jak tam było cudownie... I nie myślałam że z powodu tylu kwitnących kwiatów będę kichać 😊
W końcu wyruszyliśmy z dziećmi troszku się rozerwać... Jak to się mówi nie samym domem człowiek żyje... A my lubimy troszku podróżować, zabierać dzieci w fajne miejsca. Rozrywek dla dzieci była co nie miara i oglądać też było co... A więc Kochani w drogę... Pod Poznań 😉





































Piękna architektura, cegła, kamień, piękne połączenia kwiatów, dodatki...wodospad, woda... Nie sposób przejść obojętnie... . Jednak moją uwagę na dłużej przykuło pole lawendowe... I chyba nie tylko moje, wielbicieli tych pięknych kwiatów było sporo, sesji zdjęciowych mnóstwo...


Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej. Stęsknieni za domem, obchód był nieco dłuższy. Chwilę nas nie było a tyle się zmieniło... A to za sprawą deszczy które u nas padają na szczęście w nocy... W dzień jest pięknie. Jednak dzisiaj jest wietrznie...

Więc w drogę kochani zapraszam Was na kolejny spacer... Do naszej głębi...



























































I dwa filmiki krótkie, bo nie sposób tych moich róż ująć w jednym składzie... Mają totalny luz i rosną jak chcą



Uwielbiam je💖💖💖dla mnie są idealne.

Dwa dni i takie zmiany... Aż jestem pod wrażeniem... Nasz ogród mnie zaskakuje,raduje,cieszę się że mogłam Wam pokazać odrobinę naszego nieba..My się na cieszyć nim wczoraj nie mogliśmy... Do ciemną buszowaliśmy w groszku, malinach i nawet już dojrzewają borówki.
Tyle się ostatnio dzieje, tak szybko, za sprawą deszczy ze nawet warzywniak w tym roku nas zaskakuje... Dynie, ogórki... Ale o tym kochani w następnym poście.
Mam nadzieję że spacerki się podobały. Dajcie znać proszę. Buziaki.
Udanego tygodnia życzymy i do zobaczenia.

25 komentarzy:

  1. Prze pię kne 🙂 i jak tu nie kochać przyrody 🙂 serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wycieczka i piękne kadry ogrodowe.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się spodobało. Dziękuje. Buziaki

      Usuń
  3. Dzięki za super fotorelację ! Chętnie bym tam pojechała !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W Polsce jest wiele pięknych, ciekawych miejsc, warto je pokazać dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... A dzieciom tym bardziej. Żeby mieli piękne wspomnienia z dzieciństwa. Zwłaszcza z rodzicami. 😍😍😍

      Usuń
    2. I koniecznie zdjęcia...

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają takie wycieczki. Każdy powrót do domu cieszy, a podwójnie cieszy kiedy wszystko tak pięknie rośnie.
    Pozdrawiam cieplutko.
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stęsknieni do domu wróciliśmy i uradowani, to prawda. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Deli Park? Dobrze poznaje? Uwielbiam parki miniatur :) małe wycieczki dookoła świata. Ostatnio byłam w Kłodzku w Minieurolandzie, również polecam :)
    Prześliczne zdjęcia i z wycieczki i z ogrodu <3. Wszystkiego dobrego i dużo miłości z okazji rocznicy ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Delipark... Cudowne miejsce. I dziękuję. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Agatko!
    W Twoim ogrodzie jest przepięknie. Zaskakuje ogromna ilość prześlicznych kwiatów. Jednak od czasu do czasu warto wyjechać by jeszcze bardziej cieszyć się z powrotu do domu.
    Jak pewnie już zauważyłaś uwielbiamy podróże ale najbardziej lubimy powroty do domu. Serio.
    Agatko, ciekawi mnie gdzie jest ten Park Miniatur.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieekuje Luciu... Ty zawsze sprawisz mi uśmiech na twarzy. Bardzo się cieszę że ci się spodobało w moim ogrodzie.. W tym roku wakacje zaczęliśmy od zwiedzenia Deliparku pod Poznaniem.. Piękne miejsce z mnóstwem atrakcji dla dzieci i dorosłych. Także gorąco polecam. Buziaki.

      Usuń
  8. Piękna wycieczka. Dzieciaczki z pewnością uradowane. Agatko zachwycam się Twoimi roślinami. Jest ich tak wiele. Nic dziwnego, że w Twoim raju jest Ci najlepiej.Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest, wszędzie dobrze ale w domu najlepiej... Kochamy swoj raj... Tak. I tu czuję się najlepiej. Pozdrawiam i dziękuję...

      Usuń
  9. Wspaniałe kadry z ogrodu. A to pierwsze zdjęcie wprost mnie zachwyciło. Widzę, że idea "świata w miniaturze" się rozrasta. Jak dla mnie jest to wspaniała sprawa - można w jeden dzień zwiedzić cały świat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wyprawa, przecudne widoki...ale i Twoje ogrodowe kadry przecudne. Kolorowo, bujnie i kwieciście. Mały raj <3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam wspaniale! Jestem zachwycona, w szczególności lawendą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lawendowe pole wyglądało przecudnie... Zakochałam się.

      Usuń