czerwca 28, 2020

Róże rozkwitają na nasz szczególny dzień... :-) i nie tylko róże.

💖 Witajcie kochani.Ten post jest naprawdę wyjątkowy...przyroda naprawdę potrafi nas zaskoczyć...Wczoraj jeszcze były w pączkach a dzisiaj rozkwitły...ale nie tylko róże...
Kocham swoje kwiaty,one tez posiadają dusze.❤❤👂👃 ja to czuję i widzę i słyszę kiedy wołają o pomoc...Zapraszam Was jak zawsze na spacer...
Najpierw pokażę co działo się wczoraj...





















































































a teraz spacer następnego dnia.Wszystko rośnie jak na drożdżach...lilie pęcznieją,rozkwitają byliny...kwiaty jednoroczne... hortensje,moje ulubione i róże...coraz więcej i więcej...









i już zaczęliśmy pomału świętować


































ach ta maciejka...czy wy też ją lubicie ...ten zapach???
Mam nadzieję że ten długi spacer Wam się podobał
i do następnego.
Acha i jak zgadliście na jakie nasze,małe święto rozkwitają te romantyczne kwiaty ❤❤❤💫???
odpowiedzi piszcie w komentarzach...pa

30 komentarzy:

  1. Rocznica ślubu :)
    Piękne zdjęcia, róże w tym roku chyba zadowolone są z tej pogody. bardzo ładnie kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguś. Dokładnie... Dzisiaj mamy 7 rocznicę ślubu... A róże zakwitły cudownie... Nigdy jak pamiętam takiego spektaklu nie dały... Aż mam gilgoty w serduchu. Takie sa pieeknie. Zachwycamy się nimi. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wydaje mi się,że ma rocznicę ślubu,ale...
    Dziękuję za spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak dokładnie... Róże, miłość, gdzie gwoje ludzi kocha się do szlenstwa 🙀💪😊mam nadzieję że mój wariat kocha mnie tak samo jak ja jego... Hihu. To by tyle lat że mną nie był... Rocznica rocznica... Ale 15 lat w związku 🙊hihi.
      Zapraszam na spacery do naszej głębi... Już niedługo.. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
    2. Oczywiście,że kocha 🙂 odwiedzę blog nie jeden raz :) pozdrawiam serdecznie 🙂

      Usuń
    3. Myślę że tak... Tylko inaczej troszkę to okazuje, bo jednak faceci są z Marsa 😁👌🙊🤩zapraszam już wkrótce...

      Usuń
  3. Agatko Twój ogród zachwyca kolorami. Masz taki ogrom pięknych kwiatów. Zaintrygowała mnie różowa różyczka. Ma tyle cudnych kwiatów. Czy znasz nazwę odmiany. Z okazji świętowania życzę samych tylko radosnych chwil❤️🧡🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy 🤩ta różyczka to róża okrywowa,, The fairy,, niezawodna. Kwitnie do samych przymrozków. Nie robię przy niej nic... Nawet jej nie obcinam... Kiedyś jedna przycięłam też kwitła ale nie tak obficie jak te które wogole nie przycinałam.tylko na wiosnę te suche kwiaty wycinam.. Mszyca jej nie łapie... Jest cudowna... A ta czerwona z mnóstwem małych kwiatków to jej siostra,, red fairy,, też cudo... Są obłędnie. Pozdrowionka

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji 7 rocznicy ślubu!
    Prześliczna jest Twoja róża okrywowa The Fairy. Podziwiam Twoje hortensje, lada dzień zaczną kwitnąć. Agatko, kolejny raz oglądam kwiaty i nie mogę nadziwić się ich piękna!
    U mnie przed momentem przeszła nawałnica. Kolejny raz cały ogród jest pod wodą. Podejrzewam, że gdzieś są podtopienia ponieważ widzę jeżdżące na sygnale straże pożarne. Nie pamiętam takiego brzydkiego maja i czerwca.
    Mam nadzieję, że lipiec będzie znośniejszy. Chociaż pogoda w "zimnych ogrodników" i w Zośkę była przebrzydła, nie powiedzieć, że wstrętna i wg starych przepowiedni wiosna i lato będą bardzo brzydkie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Luciu bardzo Ci współczuję... Pogoda w waszych stronach nie rozpieszcza. Oglądamy informacje,aż serce pęka, płaczę. Tak mi przykro... Ludzie tracą cały dorobek życia. To takie straszne. Wierzę że wszystko wróci na właściwy tor i wszystko się poukłada. Będzie dobrze, trzeba wierzyć. Dziękuję Ci za miłe słowa. Mimo to trzymać będę kciuki i przesyłam Wam dużo naszego słoneczka. Trzymaj się kochana.

      Usuń
  5. Och, takie piękne ... różne kwiaty pojawiają się zgodnie w rozkwicie. Masz szczęście, że to masz.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem szczesciarą. Ojej z Indonezji jeszcze nikt nie pozdrawiał. Dziękuję. Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Robisz śliczne zdjęcia. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wszystko zakwitło w Twoim ogrodzie :D
    Bardzo mi się podoba :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się że ci się podobał spacer. Zapraszam zapraszam na kolejne.

      Usuń
  8. Dużo szczęścia Wam życzę Agatko! Swój raj już macie, wspaniałe dzieci i piękną miłość - Niech więc tak zostanie na długie, długie lata. Dzisiejszy post to prawdziwy maraton:) Zachwyca ilość roślin, szczególnie tych kwitnących. No pięknie jest! A róży to aż zazdroszczę, tak pozytywnie. Kiedyś też miałam wiele odmian a zostało mi tylko kilka. Cóż, dobre i to. Uściski dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Dziękuję. Aż buraczka szczelilam. Dziekije za miłe słowa. Ja wszystkie róże lubię. Twoje słodkości tez😍😍😍buziaki.

      Usuń
  9. Miły taki różany widok na rocznicę ślubu. Wszystkiego dobrego dla Was. Spacer super. Cudnie u Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Zapraszam na kolejne spacery. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Niczym w kwiatowym raju. A może ogród właśnie zakwitł na Waszą rocznicę ślubu?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, Twój ogród wygląda jak kwiatowy raj !
    Wszystkiego najlepszego z okazji pięknej rocznicy ślubu !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja stawiam na rocznicę ślubu i wszelkie serdeczności Wam posyłam. Ogród macie cudowny, a najbardziej zaintrygowała mnie ta " różana" lilia- cudo. Buziaki posyłam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu... Ta lilia róża to prawdziwe cudo. Zakwitla jako pierwsza. Buziaki.

      Usuń