czerwca 17, 2024

Pewnego, czerwcowego poranka.

 Dzień dobry w poniedziałek. Zapowiada sie piękny dzień. Nie koniecznie , ale niech będzie , dzień zaczęłam od szybkich bukietów 🥰  Ale o nich na końcu. Najpierw zapraszam na poniedziałkowy spacer po naszej głębi.


Miskant już osiągnął ponad 2 metry 

Szałwie lekarskie nadal kwitną...aż szkoda ścinać.



Za szałwiami chowają się brunery. Potem będzie je widać.

Rozkwitają hosty.



Nadal piękny, limonkowy Przywrotnik.

I maki nie wiem skąd.




Zaczynają rozkwitać róże okrywowe ,i różowe i czerwone.


Zawsze pierwsze. Lilie.






Taki mój perukowiec. Inny niż wszystkie.

I kokorniak. Te jego serducha.


Boby James nigdy się nie rumienił. I nigdy tak długo nie kwitł.

Kwiaty. Po prostu kwiaty rukoli. A liście nadal ostre.

Niektóre róże jak papierowe.

Czas przyszedł i na te byliny.


I więcej kwitnie rojników 


Rozkwitają tawułki.


Żurawki niezniszczalne.




Mój oliwnik.   Już tyle lat czekam na kwiaty...i owoce. 


I już rozkwita języczka przewalskiego 

Tyle kwiecia, tyle kolorów ...i można szaleć. Ścinamy do wazonów, ścinamy na prezenciki , ścinamy na bukiety. Dzisiejsze pojechały  do przedszkola. I nawet jadąc leśnymi drogami zatrzymywałam się i ...zapletłam bukiecik....Jak się okazuje daleko nie trzeba szukać. Wystarczy rozejrzeć się dookoła.


7 rano. Ja już na pełnych obrotach. 10 minut i takie bukiety wyczarowałam. Nie wiem jak. To było spokojne , niby na spokojnie. W głowie pomysł i bum są... Więc już wiecie po co dosadzamy róż, dosadzamy przywrotnika, kwiaty o niebieskich kolorach, puchowych kwiatostanach. Uwielbiam takie bukiety a te polne są równie pięknie. 




Tyle miłych słów od rana padło w moim kierunku....wiecie jakie to Extra. To tylko buduje mnie w przekonaniu , że idę w dobrym kierunku. To moja droga 🥰 

Rób to co kochasz 🥰🥰🥰

Przyjemności życzę nie tylko na poniedziałek. Do usłyszenia.

24 komentarze:

  1. Super spacer. Przepiękne bukiety! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Przepiękne te bukiety. Naprawdę masz rękę do układania bukietów. Tak trzymać 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniały spacer po Twoim ogrodzie Agatko. U mnie obecnie kwitną tylko hosty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. .Cieszę się że się podobało. Hosty równie mają urocze kwiatki. Bardzo je lubię. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudowny ogród, widać ile pracy w niego wkładasz. U mnie małzonek ściał podkaszarką hortensję, róże i poziomki . Już raczej nie będę go prosić o pomoc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, dziękuję za odwiedziny i i za miłe słowa. Uwierz taki mąż to skarb, kwestia obgadania , gdzie i jak ma kosić....u mnie kiedys też mąż skosił kilka roślin, rosną o wiele ładniejsze. I są zabezpieczone. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz z bukietami. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękne są Twoje bukiety, że niektóre polne, to jeszcze lepiej. Są tacy ogrodnicy, którzy nigdy nie zrywają kwiatów posadzonych w swoich ogrodach, dziwne, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie bukiety są piękne... Jeśli chodzi o ścinanie kwiatów, tak wiem, że są takie osoby, które w swoich ogrodach ich nie tną , kupują kwiaty w kwiaciarniach...UPS. każdy robi jak uważa... Powiem,l szczerze, że tyle ile juz nabcinalam róż ,nie wiedzę różnicy 😁😁😁 więc myślę , śmiało ciąć Hihi. pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie i kolorowo, a bukiety śliczne.
    Ja swoje bukiety robię dopiero jesienią, jak już mi nie żal ścinać kwiatów :)
    Uroczo wyglądasz z tymi kolorowymi wiązankami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko..Jesienne bukiety są równie piękne jak inne czy wiosna, czy latem... Uwielbiam. Dziękuję za miłe słowa. Ściskam.

      Usuń
  8. Śliczne fotki!
    Wyglądasz cudnie :)
    Bukiety śliczne i kolorowe! Wiem, że je uwielbiasz a zaplecze masz mega bo cały Twój ogród krzyczy kolorami różnych pięknych roślin:)
    Jesteś w swoim żywiole...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kolorowo i pięknie w Twojej jak to nazywasz głębi. Bukiety piękne i pasują do Ciebie. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko!
    W Twoim ogrodzie naprawdę jest bajecznie, kolorowo. Nie można oderwać oczu od tych wszystkich piękności. Twoje wianki, bukiety zawsze przykuwają uwagę. Są prześliczne. Zawsze zachwycam się Języczką Przewalskiego.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Luciu , że Ci się podoba. Pozdrowionka.

      Usuń
  11. Piękne bukiety, czerwiec jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń