marca 05, 2023

W marcu jak w garncu!

 Hejka... I mamy marzec, taki miesiąc ogrodowych niespodziewajek... Raz słońce, raz deszcz, wiatr a nawet śnieg...

Pierwsza marcowa niedziela i śnieg za oknem mamy... Nocne przymrozki są, ciepło, na plusie w dzień, więc czas  na nocne marcowe, kwietniowe a nawet majowe okrywanie hortensjii ogrodowych. Zobaczymy co z tego będzie...


A tymczasem za oknem biało, ogród pod białą pierzynką... Nawet się cieszę bo cebulkowe roślinki takie jak hiacynty, czosnki, irysy, tulipany przede wszystkim będą okryte i chronione przed nocnymi przymrozkami...A w najlepsze kwitną kwiaty przedwiośnia i śniegu się nie boją, to krokusy i przebiśniegi... 


A widok śniegu i to w marcu to rzadkość. p

Pamiętam taki śnieg po kolana w marcu, że rowerem wrócić się do domu nie dało... Narazie sobie pada, raz mocniej, raz słabiej. Zobaczymy do wieczora co napada... 





A mnie przyszło ogarnąć samochód 🤭 robiąc zdjęcia zobaczyłam, że nie schowałam samochodu (cały zasypany) a czułam, że spadnie śnieg 🤣 To sobie roboty w niedzielę narobiłam.

Nie będę komentować... 

Remont w toku, a kiedy tylko mamy ochotę koloryzujemy w kuchni braki słońca za oknem... W ten sposób same kolorowe dania wychodzą z rąk nie tylko moich ale i mojej córci, która już złapała matkowanie przepisy na cokolwiek. Czekamy z utęsknieniem na te prawdziwą wiosnę a korzystając z tego odświeżamy nasze wnętrza domowe. 😁🙈


W takim razie życzę przyjemności i cierpliwości. Wiosna ta kalendarzowa już nie długo, jednak jak długo ta prawdziwa każde nam na siebie czekać???

Do usłyszenia. 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️Pozdrawiam cieplutko. Agata. 

13 komentarzy:

  1. Piękne masz zwiastuny wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też posypało śniegiem, ale w marcu jeszcze taka pogoda się zdarza, jeszcze czeka nas także kwiecień - plecień :) Piękne zdjęcia schowanych pod śniegiem roślinek, a pizza wygląda bardzo apetycznie :) Pozdrowienia marcowe przesyłam, Agatko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonka. Również przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia kwiatów i śniegu. Marzec... U nas też się ochłodziło, mrozy i wiatry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... A wiatru nie zazdroszczę... A kysz... Ciepełka już się chce tak bardzo. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kwiatowe zwiastuny wiosny cieszą bardzo, też mam w ogrodzie. Chodzę i patrzę. Te pierwsze kwiaty... ach! Pogoda zmienna. U nas dzisiaj temperatura fajna, ale strasznie wieje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Już coraz bliżej wiosna... A pogoda jak tow marcu płata figle. Trzymaj się cieplutko.

      Usuń
  6. Patrzę za okno i widzę... zawieję śnieżną. A zapowiadało już się na piękne przedwiośnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wiosna zawitała, mam nadzieje ze u Ciebie już powiew wiosny. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. To prawda, że w marcu jak w garncu. Mam nadzieję, że idziemy już bardziej w kierunku wiosny. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń