maja 11, 2022

Tulipany rządzą.

 Witajcie

A dzisiejszy spacer zacznę od słów Henrego W. Beechera:

"Kᴡɪᴀᴛʏ ᴍᴀᴊᴀ̨ ᴛᴀᴊᴇᴍɴɪᴄᴢʏ ɪ sᴜʙᴛᴇʟɴʏ ᴡᴘłʏᴡ ɴᴀ ᴜᴄᴢᴜᴄɪᴀ, ᴘᴏᴅᴏʙɴɪᴇ ᴊᴀᴋ ɴɪᴇᴋᴛᴏ́ʀᴇ ᴍᴇʟᴏᴅɪᴇ ᴍᴜᴢʏᴄᴢɴᴇ. Rᴏᴢʟᴜᴢ́ɴɪᴀᴊᴀ̨ ɴᴀᴘɪᴇ̨ᴄɪᴇ ᴜᴍʏsłᴜ. Sᴢʏʙᴋᴏ ʀᴏᴢᴘᴜsᴢᴄᴢᴀᴊᴀ̨ ᴊᴇɢᴏ sᴢᴛʏᴡɴᴏśᴄ́". 


Lubię tulipany. Rok rocznie dosadzam. Niestety część nie zakwitła, troszkę ich jeszcze w pąkach. Pocieszam się tym co mam i to cieszy me oczy. Uspakaja, pociesza..Sami zobaczcie...zapraszam na kolorowy spacer. 





























Mała Holandia. 



I taki kolorowy bukiecik od czasu do czasu zawita do domku... Zaraz się robi przyjemniej. 



Do pozowania to jednak talent ma moja córcia. Hi...i też bukiecik tulipanów zawiozła do szkoły. 


Ostatnio ciepełko dopisuje. I niestety jeszcze parę takich dni i będzie po tulipanach. Niestety taka kolej rzeczy... Nacieszmy się ich widokiem póki mamy czas... 

Tymczasem w ogrodzie nie tylko tulipany. Są i Bzy, złotlin, jabłoń, obiela, pięciornik i jeszcze narcyze.. Aż zapachniało.



Mam dwa... Więc czekam aż już na maksa rozkwitną i będę mogła ściąć bukiecik oczywiście do domku... 

Obiela

Pięciornik o białych kwiatach

Jabłoń


Floks

Dzwonek

Narcyze

Złotlin

Dzieje się Oj dzieje. Każdego dnia... Mamy w końcu maj😊😊😊 do usłyszenia. I dziękuję.. 

11 komentarzy:

  1. Oj, dzieje się, dzieje. Piękną wiosnę masz już w ogrodzie, w dodatku pachnącą. Szkoda, że niektóre kwiaty tak szybko przekwitają.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celinko i wzajemnie... A i tak. Szkoda... Taka kolej rzeczy. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ślicznie u Was. Żal, że niektóre kwiaty szybko przekwitają, ale robią miejsce innym. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja kochana... Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  3. I niech mi ktoś tylko powie, że maj nie jest najpiękniejszym miesiącem :) Cudnie i kolorowo, szkoda, że zapachów nie można przez internet przekazać :) Uściski Agatko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no właśnie wielka szkoda... Zgadzam się... Maj to najnajpiekniejszy miesiąc. Pozdrowionka kochana.

      Usuń
  4. Mnie się najbardziej podobają te dubeltowe tulipany :) Wyglądają naprawdę oryginalnie! Jak róże!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam wszystkie kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze. 👌😍Chyba tak najlepiej. Ogród zasypany kolorami przez cały rok... Tak lubię. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń