kwietnia 14, 2022

Życzenia i wiosenny spacer.

 𝘋𝘻𝘪𝘦𝘭ą𝘤 𝘴𝘪ę j𝘢𝘫𝘬𝘪𝘦𝘮, 𝘸 𝘵𝘦 𝘱𝘪ę𝘬𝘯𝘦 ś𝘸𝘪ę𝘵𝘢, ży𝘤𝘻𝘺𝘮𝘺 𝘴𝘢𝘮𝘺𝘤𝘩 𝘳𝘢𝘥𝘰ś𝘤𝘪. 𝘕𝘪𝘦𝘤𝘩 𝘣ę𝘥𝘻𝘪𝘦 𝘻𝘥𝘳𝘰𝘸𝘪𝘦, 𝘯𝘪𝘦𝘤𝘩 𝘣ę𝘥𝘻𝘪𝘦 𝘴𝘻𝘤𝘻ęś𝘤𝘪𝘦, 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘰𝘣𝘺𝘵 𝘯𝘪𝘦𝘤𝘩 𝘶 𝘞𝘢𝘴 𝘻𝘢𝘨𝘰ś𝘤𝘪! 𝘙𝘢𝘥𝘰𝘴𝘯𝘺𝘤𝘩, Ś𝘸𝘪ąt 𝘞𝘪𝘦𝘭𝘬𝘢𝘯𝘰𝘤𝘯𝘺𝘤𝘩!


* * *


Zdrowia i Spokoju na nadchodzące Święta. Pozdrawia cieplutko i  zapraszam na krótki spacer...

Wiosna zagościła, piękny prezent na Święta. Dzieje się magia w naszych ogrodach, niech zadzieje się i w naszych sercach. Cierpliwość wynagrodziła nas. Długo czekaliśmy na takie właśnie widoki. 






















Do usłyszenia. 

23 komentarze:

  1. Przepiękne wiosenne kwiaty i zdjęcia.
    życzę wszelkich łask od Zmartwychwstałego Pana na te radosne Święta Wielkanocne.
    Przesyłam moc serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana za spacer i za życzenia. U mnie jeszcze nie jest tak kolorowo :D Wszystkiego najlepszego również dla Ciebie, Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Melka za odwiedzinki. Dziękuję za życzenia i wzajemnie.

      Usuń
  3. Nareszcie przyszła wiosna, zielona i radosna. To prawda, wszyscy się cieszą, świecące słońce napawa optymizmem i ogólnie wszędzie widać więcej uśmiechów :) Pięknie już u Ciebie kwitnie to wszystko, a drzewa cudownie wyglądają obsypane kwieciem. Wszystkiego wiosennego Agatko dla Ciebie I twoich bliskich. Niech te święta będą spokojne i rodzinne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana i wzajemnie. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodzinki. Pozdrowienia.

      Usuń
  4. U Ciebie widać już magiczną wiosnę, pięknie wszystko zakwita i daje nadzieję na jutro.
    Tobie i Twoim bliskim wszystkiego najlepszego, pogodnych i spokojnych Świąt życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i kolorowo u Ciebie. Dziękuję za życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnego i radosnego świętowania🐣🐤🐥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieplutko i zajemnie tego samego. Cudowności. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Nadeszła wiosna... Ślicznie u Ciebie :)
    Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Dziękuję i wzajemnie kochana. Zdrowych, Spokojnych Świąt. Ppzdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Kochana u Ciebie najprawdziwsza wiosna.......cudownie kolorowa....Rodzinnych Świąt, przytulam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w końcu wiosna. Dziękuję że wpadłam z wizytą. Również przytulam. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Dziękuję za piękne życzenia i cudowny spacer po Twoim ogrodzie. Również życzę wszystkiego co najpiękniejsze i najwspanialsze z okazji świąt! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i wzajemnie pani kochana. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham gdy wszystko wiosną budzi się do życia

    OdpowiedzUsuń