grudnia 07, 2021

Zima, zima, zima.

 Hejka... Zima nas zaskoczyła... Pierwszy snieg spadł pod koniec listopada, zniknął na chwilę... Jak zaczęło sypać, tak nas zasypało. Przyszedł mróz. Nie zdążyłam zrobić okrycia zimowego dla moich młodych nasadzeń i tych nawet dwuletnich drzewek. Śniegu spadło sporo, mam nadzieję ze to wystarczy i rośliny nie wymarzną. Ogród pod białą pierzynką wygląda bajecznie...






















 Nie widać mojego jesiennego bałaganu na rabatach, ba nie widać rabat.  Niecodzienne widoki, które nam podziwiać naprawdę raz na kilka lat. 

Powstały skrzaty przy wejściu do domku 



I ostatnio zainspirowała mnie Kasia in. Kiedy tylko mam czas powstają big bombki, big gwiazdki z papieru śniadaniowego, bo niestety dostać u nas torebki papierowe, ciężko... O wiele szybciej by się robiło. Ale cóż, czego się nie robi dla takich pięknych dekoracji... Mnie się bardzo spodobały, i nawet jedna bomba, w wykonaniu córki poleciała na konkurs bożonarodzeniowy, jedna zdobi w klasie córki a te, które robię aktualnie polecą na prezent. 








Można powiedzieć, że przyszła zima i człowiek nabrał takiej weny, by przyspieszyć święta hihi... Dzieci już ubrały choinkę w domku, rozwiesiliśmy wianki, postawiliśmy mikołaje i inne dekoracje świąteczne. Mężu uwędził szynki na święta 


Przetestowaliśmy nowy garnek nad ogniskiem... Zupa grochowa, kochani wyszła rewelka... Tym bardziej dodatkiem był swój wędzony boczek. Całkiem inny smak, i ze z ogniska to już wogóle. Bez porównania.


A z rączek moich dzieci powstały cuda pierniczki. Zabawa była super... 


Zwłaszcza teraz, najlepsza zabawa, oczywiście w ogrodzie... Opatuleni, podwójnie ubrani i paszli na ogród... Ognisko się pali, zawsze można się ogrzać.



A i z pupilami fajnie jest, zwłaszcza Gucio... Mały ryś obserwator 







I bym zapomniała, ta mała psinka, to córka Bąbla... Uwielbia nosem buszować w ziemi, a w śniegu to już wogóle wygląda śmieszne. Do tego ona taka jeszcze mała to w tym śniegu skacze jak zajczyk. Lejdi mieszka z nami od kilku tygodni... Dzieci i my zakochaliśmy się w niej. W końcu należy do naszej leśnej rodziny...

Ogród  śpi lecz dzieje się w nim sporo... I w domu dojrzewają rodzynki...


I gdzieś tam w głębi serca mam cichą nadzieję, że posmakujemy na święta swoich grzybków... Były pieczarki teraz czekam na boczniaki. 


Mam nadzieję, że nie za dużo tego dzisiaj w poście. Ale tyle się dzieje, że koniecznie chciałam  się z Tobą tym podzielić. To taka frajda, zabawa, ekstytacja. Uważam, że Musi być równowaga, nie samą pracą przecież człowiek żyje. Trzeba znaleźć czas na wszystko... I przede wszystkim czas dla siebie, na swoje pasje, czas dla rodziny. 

Święta tuż, tuż.. Niech te święta będą białe, takie mam życzenie i obiecuje, że jeszcze się przed świętami  spotkamy. Trzymaj się ciepło i w zdrowiu. Pa

14 komentarzy:

  1. Ach cudownie tam u Was przy tym białym puchu. Dzieci się cieszą. Bo to wielka frajda buszować w śniegu. Nawet pieski zadowolone. Mały pajączek uroczy. Fajnie, że stado robi się większe!
    Te papierowe bombki są niesamowite! Pięknie wyglądają. U mnie też śnieg, bajka! Już także ubrałam trochę dom. W piątek ubierzemy choinkę. Szkoda, że moje wnuki dorosłe, mają swój świat. A ja tęsknię za małymi brzdącami. Cieplutko pozdrawiam i ucałuj ode mnie dzieciaczki!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulku za odwiedzinki. Kochana przestraszyłaś mnie. Dlaczego Twój blog nie istnieje? Masz jakieś problemy techniczne???

      Usuń
  2. Przepraszam Cię mały pajączek miał być pieskiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowe ogrody też mają swój urok. Narobiłaś mi smaka na pierniczki :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja sama narobiłam se smaka, ciężko ukryć przed samym sobą to i posmakowaliśmy. Jak zawsze potwierdzę, co swoje to swoje. Najlepsze. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Pierniczki wyglądają cudownie. I widzę, że i u Ciebie śniegu nasypało sporo. Wprawdzie ja zdążyłam okryć swoje zieleninki, ale myślę, że Twoim pod ta ciepłą śniegową kołderką nic się nie stanie. W powietrzu czuć już atmosferę świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogrodowa pani... Dziękuję za odwiedzinki i o tak... Czuć magię świat. Kochamy ten czas,swiateczny czas,i czas przed samymi swietami. Właśnie teraz. Na spokojnie, bez nerwów. Ze wszystkim zdążymy. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Własne wędliny, grochówka nad ogniskiem, rodzynki własnej hodowli, grzyby też, zwierzyniec, no zachwycające życie blisko natury. Ogród w śniegu - wiadomo, zawsze jest bajkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie przepadam za zimą, ale jak jest tak pięknie biało to aż cieszy oczy :) Też muszę się zabrać za robienie pierniczków :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... Jakoś przeżyję.. Ale to prawda jest pięknie. Jak nigdy widoki w lesie chwytają za serducho. Bajecznie... I nie czekaj. Bierz się za pierniczki hihi. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń