lipca 07, 2021

Lato cz. 1

 Hejka, witaj w głębi... Mamy w końcu lato kolorowe... A wszystko zaczęło się od róż... A po deszczach, ochłodzeniu do ataku, ja tak mówię ruszają lilie.... Róże przekwitają, systematycznie co tydzień chodzę z sekatorem i obcinam przekwitnięte kwiaty... I powiem Ci, że jedna róża szczepiona mimo że pięknie wygląda, czerwień jednak ciężko sfotografować... Wypuściła dzikie, znaczy podkładkę... I wiesz taki obłędny róż.. A jak cudnie pachnie... I właśnie to zwróciło we mnie uwagę tej róży... I utwierdziło w przekonaniu, że nie wygląd jest ważny lecz wnętrze... Ona do mnie zagadała... Ten zapach, słodki, jak perfumy... I co lepiej mi teraz wybrać.??? Wiadomo już chyba. Hihi.

Zapraszam a spacer...letni spacer. Kwitnią czosnki ozdobne, róże, funkie, maciejka, lilie, ostróżki, sloneczniczki, maciejka, nasturcje,floksy...lato kolorowe jak najdłużej niech nam trwa.















































Mam nadzieję że spacer się spodobał i Ci się nie nudziło. W podzięce że dotrwałaś do końca... Mały poczęstunek... Salcesonik. Znasz???


Trzymaj się ciepło, dużo słonka i deszczu naprzemiennie by roślinom było dobrze... Do usłyszenia. Ściskam. Agata. 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Agatko za kolorowy, pachnący spacer po Twoim pięknym ogrodzie. U mnie floksy jeszcze w pączkach. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że spacer się podobał. Zapraszam jak zawsze... U mnie też kochana nie wszystkie floksy jeszcze rozkwitły. Spokojnie. Na spokojnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Widzę apricot, piękna, a ja jej nadal nie mam! U nas jednak wszystko jest wcześniej. Pięknie masz Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko... Pamiętam jak pisałyśmy o tej Lili... Kochana napewno w końcu j@ dostaniesz... Pamiętam jak mi ją bylo trudno zdobyć. Mogę Ci kochana podesłać namiary. Sprawdzone źródło... Od 3 lat. I jestem bardzo zadowolona. I masz rację. U nas później. Las, las, i klimat. Ściskam.

      Usuń