lutego 08, 2021

Plusy i minusy mieszkania w lesie

 Witaj, dzisiaj przychodzę z nietypowym wpisem. Wiele osób boryka sie z kupnem domku w lesie, też może właśnie najbardziej dojazdy grają dużą rolę, żeby było daleko a jednocześnie blisko do miasta. Tam gdzie cywilizacja, szkoła, sklepy, ludzie...

Chociaż bywają i tacy co nic nie jest w stanie ich powstrzymać. Są odważni, może i spełnieni, aktywni i chcą od życia coś więcej niż tylko życie w mieście. Przecież mieszkać w lesie też nie trzeba. Zauważyłam że też jest wiele domkow ale zamieszkiwanych tylko przez weekendy lub dłuższe wakacje, majówki itp. Co Ty na to? Chcesz zobaczyć co napisałam?Znasz mnie od kilku ładnych lat, więc pewno domyślasz się czym podzieliłam się na drugim blogu. Do zobaczenia po drugiej stronie.

Zapraszam.

Plusy i minusy mieszkania w lesie


PS. Zdjęcie żubra zapewnie pamiętacie sprzed kilku lat. Jak mój mąż go wtedy spotkał za domem. Myślał z daleka że to stos drzew.. 


A spacery w lesie... Zapewnie dla wielu to wyzwanie. Bo niektóre ślady zwłaszcza teraz zimą przywołują o dreszcze. Kilka zdjęć o każdej porze roku... A wiosną, chyba każdemu brakuje już tej zieleni a tu sypie, wieje... Prawdziwa zima. 






Do usłyszenia. Pozdrawiam. 


11 komentarzy:

  1. Wspaniale, jeśli człowiek potrafi odkryć piękno w każdej sytuacji i o każdej porze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Basiu. A nie płakać jakie to się ma problemy.Nie będę pisać w drugą stronę bo zawsze trzeba widzieć te dobre strony. ❤️❤️❤️Pozdrowionka.

      Usuń
  2. To i do Was żubry zawędrowały:-) gdzie będzie lepiej wychowywać dzieci, jak nie w kontakcie z przyrodą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejsze, najbezpieczniejsze miejsce na ziemi ❤️❤️❤️a żubry były kilka lat temu. Niestety ścinki drzew, duże maszyny, myśliwi, którzy non stop polują Zwierzeta opuściły nasze tereny. I nie ma co się dziwić. Pozdrowionka.

      Usuń
  3. pieknie, marzy mi sie takispokoj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też 😉😉😉 Bo jakoś ostatnio głośno.Mawet w lesie. Hihi. Pozdrowionka

      Usuń
  4. Mnie brakuje lasu. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😬😬😬😬Trzymaj się, mam nadzieję że to tylko chwilowe. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Zawsze marzyłam o mieszkaniu w lesie, a przynajmniej na jego skraju.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się same nie spełnią.Marzenia się spełnią.Życzę Ci tego z całego serducha. Ściskam.

      Usuń