lutego 01, 2021

Krzewy kwitnące, łatwe w uprawie.

 Hejka. Dzisiaj chciałabym Cię zaprosić na kolejny wpis z cyklu łatwe w uprawie. Było już o kwiatach jednorocznych, dzisiaj pokazuje krzewy, jakie mnie zaskoczyły w uprawie. Jednak nie wszystko jest trudne. Być może to się okazuje trudne ale w rzeczywistości jest inaczej. Każdy z nas kiedyś staje przed nową drogą, popełnia błędy i będzie je popełniał newet wtedy kiedy będzie najlepszy w swojej dziedzinie. Prawda.?A droga do sukcesu nie musi być łatwa, bo na błędach przecież się uczymy. 

Zapraszam na wpis

👇👇👇

Kwitnące krzewy, łatwe w uprawie.


Wśród moich faworytów znalazła się kalina, perukowiec, ognik, żarnowiec i wiele innych... Być może znajdziesz coś dla siebie. Być może jesteś na początku drogi z ogrodem. Jeśli artykuł okaże się pomocny, miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów od siebie badź dodasz coś więcej od siebie.To czymś zapomniałam, śmiało napisz. Będę wdzięczna. I dopisze do mojej top listy😊

Do usłyszenia 

Pozdrawiam i ściskam Agata. 




14 komentarzy:

  1. Ja mam postanowienie,wsadzić drzewko ozdobne z okazji narodzin wnuka i tak mój malutki ogródek wzbogacił się 3lata temu,jak urodziła się wnusia o rajską jabłoń,a w tym roku z okazji narodzin wnuka posadziłam Jarząb szwedzki:))Marzę jeszcze o żarnowcu i rokitniku:)Mam już hortensje bukietowe są piękne i kalinę ta rośnie jak opętana:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już tradycja z posadzeniem drzewka. Wspaniała.Masz rację kalina rośnie jak szalona, jeszcze trochę i wiosna i kalina i Żarnówce,ach jak będzie kolorowo. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. To mój pierwszy pokaz kwiatów. Bardzo ładny.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Z Indonezji. Ależ tam musi być pięknie. Pozdrawiam i dziękuję. 🙋‍♀️

      Usuń
  3. Agatko, znam wszystkie krzewy, które wymieniłsś. Dodaje trzmieliny, różnego rodzaju i koloru, rośliny nie do zdarcia. Pięknie kwitną krzewuszki w różnych kolorach. Piękne są twoje krzaki,
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celinko. Wymienione przez Ciebie krzewy Dodaje do listy😉 Pozdrawiam cieplutko. Trzymaj się.

      Usuń
  4. Cudo, takie koraliki niczym jarzębina :)
    Ogród to wspaniała rzecz, możemy posadzić w nim tyle pięknych kwiatów, krzewów, drzew owocowych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ognik jak jarzębina... I wielu osobom to tłumaczyłam ale już nic nie mówię, bo praktycznie z jarzrbiną ma wiele wspólnego. A teraz tak mamy taki wybór, i kupujemy oczami przeważnie hihi. Pozdrowionka.

      Usuń
  5. Kalina co roku pokazuje mi swoje kwiatowe piękno, jest jednym wielkim kwiatem. Natomiast jaśminowiec jest bardzo mizerny, chyba muszę poczytać co poradzić na taką anemię kwiatową. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana masz rację kalina jest przepiękna, gdy kwitnie, ogromne ma te kule a i bywalo że i u nas jaśminowiec kwitł mizernie, ale taka natura, płata figle. Podrzucić mu obornik i będzie rósł i kwitł jak na drożdżach,no chyba że coś go podgryza od korzeni🤔 to trzeba by tam zajrzeć. pozdrowionka.

      Usuń
  6. hejka :)
    jak najbardziej trzeba się dzielić wiedzą ogrodniczą i zachęcać, zachęcać do upraw i rozkochiwania się w przyrodzie :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Agatko 🥀🥀🌹😙również ściskam.

      Usuń