stycznia 25, 2021

Kwiaty łatwe w uprawie.

 Witaj. Dzisiaj na moim drugim blogu napisałam o kwiatach, jakie moim zdaniem są łatwe w uprawie. Wymieniłam kosmoski, nagietki, turki i wiele innych,jakie są w mojej dziesiątce ulubionych. O bratkach nie pisałam bo nie wiadomo skąd znalazły się u nas w lesie. Znalazły może źle napisałam ale napewno wiatr i ptaszki zrobiły to za mnie. I tak od kilku lat goszczą w naszym ogrodzie. Zapraszam. Może to będzie coś dla Ciebie, nie wiem ale wiem że nawet doświadczeni ogrodnicy bardzo lubieją mieć te łatwe, i czasem się mówi nawet zapomniane kwiaty u siebie.

Link poniżej 👇

Jakie kwiaty są łatwe w uprawie.


Być może artykuł okaże się pomocy to mnie bardzo ucieszy i będzie mi też miło jeśli zostawisz w komentarzu kilka słów od siebie. Podziel się. 

Pozdrawiam cieplutko. Agata. 





12 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać wiosny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana.Mam to samo.jeszcze troszkę. Trzymaj się cieplutko. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Agatko, wiosna zbliża się coraz większymi krokami, już niedługo się jej doczekamy :D Gdy tylko zaczyna się styczeń i dni stają się coraz dłuższe, jakoś tak bardziej czuję tę nadchodzącą wiosnę :D Kwiatów nie sieję, ale już papryczka wysiana i pomidorki czekają na swoją kolej :D
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aguś. Ciesze się że się odezwałas. Dziękuję. Trzymaj się kochana. Ściskam.

      Usuń
  3. Witam :) cieszę się, że coraz więcej osób docenia właśnie te nieco zapomniane gatunki roślin, które często jako jedne z pierwszych wiosną cieszą nasze oko, a przy tym nie wymagają zbytniego nakładu pracy przy pielęgnacji. Ja również czekam z utęsknieniem na wiosnę i na to co ptaszki zasadzą w ogrodzie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię babcine jak to mówią kwiaty. Są takie naturalne, proste,lekkie.nie wiem jak to jeszcze inaczej ubrać w słowa. I dają się ponieść na wietrze. Natura współgra i właśnie ta ciekawość, jak, gdzie. Co roku wygląda inaczej. I to jest właśnie fajne. Pozdrowionka i dziękuję. 🙋‍♀️

      Usuń
  4. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enjoy that you like the blog. Thank you for the invitation.

      Usuń
  5. Aż chciałabym, żeby już do nas wiosna zawitała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za jednorocznymi, ale nasturcje posadzę na pewno.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i oby do wiosny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowionka Celinko. Dziękuję że podzieliłaś się opinią. Ściskam.

      Usuń