listopada 11, 2020

Listopadowo...

 Witajcie kochani... Chwilkę mnie nie było a to za sprawą zmian jakie mnie w życiu spotkały...człowiek musi dostać pożądnego kopa, żeby w końcu stanąć i powiedzieć sobie dość... Ile jeszcze bólu, cierpień,ile powiedzcie sami jesteście w stanie znieść, unieść na swoich barkach??? Sami mówicie zdrowie najważniejsze, a co do czego wcale tak naprawdę o zdrowie nie dbamy. Dopóki się nie wydarzy coś złego, okropnego. Gdzie wtedy szukać ratunku??? Nigdzie nie dostaniecie teraz pomocy.nawet za wielkie pieniądze. Wiem coś o tym, przekonaliśmy się na własnej skórze... Dzięki pomocy koleżanki,odnalazłam nie tylko lek na moje dolegliwości, ale dostałam od wszechświata szansę i chcę to wykorzystać nawet kosztem zdrowia. I wiecie co, to mi odpowiada. Cieszę się ogromnie. W tych ciężkich czasach warto kochani zadbać szczegolnie Mocno, postawić na zdrowie. I jak już o to zadbałam i wiem że korona mi nie groźna,bo czuję się wyśmienicie.Działam pozytywnie. Bo pozytywne myślenie to podstawa. 

Wspaniale czują się też moje kwiaty. Nie myślą nawet zapaść w sen... A po co skoro pani ogrodu zasuwa od świtu i pstryka nam zdjęcia, i dosadza nam nowych kumpli, karmi witaminkami na jesień... No taką panią to każde kwiatki by chciały mieć...zdrową, uśmiechniętą, zadbaną... Kochaną, no tak. Każdy chce być kochany. I ja wiem że jestem.... Dzięki temu jesteśmy szczęśliwsi, mamy więcej Energi do działania.Dbajmy o siebie nawzajem, nie marnujmy czasu na tv, niepotrzebne stresy.Ruch,spacery, świeże powietrze to jest nam teraz najbardziej potrzebne...

Ja już mam spacer zaliczony... Więc zapraszam kochani na dzisiejszą fotorelacje... Aż trudno uwierzyć że ogród tętni jeszcze kolorami.























Kwiaty chcą żyć, tak jak JA....żyć nie martwić się o jutro, czy mi starczy na to czy tamto. 

Najpierw zacznijmy od siebie, zadbajmy o swoje zdrowie a reszta krok po kroczku zbliży Cię do wymarzonego celu 💪

Więc jeszcze kochani kolejny spacer... Przy odrobinie słońca... Bo dziś niestety niebo płaczę. Nawet by się zgadzało. Święto, pogoda, sytuacja w Polsce. Sami postawcie sobie kropkę na i. 













































Spacery po lasach teraz... 

Kochani jak w bajce. 



To nasze ulubione miejsce na długi spacer... Zmęczeni kilkukilometrowym marszem z przyjemnością tacy dotlenieni wracamy do domu na pyszności jakie od czasu do czasu sobie serwujemy..... A więc. 






A co zmieniłam najpierw w moim życiu??? 





Kolor włosów 💪💪💪i to był mój strzał w 10-tkę.Dziękuje z całego serducha mojej przyjaciółce❤️❤️❤️ wiecie, fajnie jest mieć wsparcie, mega wsparcie najbliższych i tych nawet nieznajomych, którzy okażą się naszymi przyjaciółmi. Nawet o tym jeszcze dzisiaj  nie wiemy.Także zmiany w życiu człowieka są jak cholera potrzebne... Stać w miejscu. To nie dla mnie... Jestem silna i dam radę wejść po tych schodach by spełniać moje marzenia. 



Brrr było wtedy zimno... Ale było warto.

Kochani zdrówka dla Was dużo dużo... Trzymajcie się ciepło i noście czapeczki. 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak. Jak kolorowa. A taką właśnie mamy. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bo chyba właśnie po to są przyjaciele - aby nas wspomóc w trudnych chwilach. Cieszę się, że przyjaciółka pomogła Ci znaleźć lekarstwo na Twoje dolegliwości. Cudowną jesień nam pokazałaś, a ciastem z miłą chęcią bym się sama poczęstowała.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich wspaniałych ludzi to teraz że świecą szukać... Nasze społeczeństwo robi się coraz bardziej chytre, samolubne... Cieszę się że spacer ci się spodobał. Częstuj się. Ciacho pyszne. Hihi. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz rację, czas na spacer w dodatku mój piesio czeka. A w ogrodzie, zrzeczywiście sporo kwiatów Ci kwitnie - cudnie :)
    Idę na spacer...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitną kwitną a dzisiaj tak mocno mżawi że nie da się wyjść... A szkoda. Człowiek chce na świeże powietrze. Buziaki

      Usuń
  4. Agatko super. Widać, że w Twoim ogrodzie wciąż kwitnie i jest kolorowo i dopóki mróz nie zetnie kwiatów, nadal tak będzie. Kolor włosów....wow. Pięknie. Buziaki i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nowym kolorem włosów, z nową radością życia, och, jak fajnie napisałaś.
    Nie pamiętam takiej pięknej jesieni, połowa listopada, a roślinkami w to graj, nic sobie nie robią z kalendarza, pięknie u Ciebie w ogrodzie.
    Moc uścisków przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!
    Piękny, jesienny kolor włosów. Jest niemal polowa listopada, a Twój ogród w dalszym ciągu zachwyca. Poczułam zapach z kociołka. Pyszności. Ja dodaję zawsze sporo pokrojonej pietruszki i zielonego koperku.
    Życzę Wam dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kociołek to pyszota jedzonko... Żałuję że lata temu go nie zakupiliśmy. Za długo się wahałam... Pyszota. Rewelacja. Po prostu. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ogród jak zawsze zachwyca kolorami i ilością roślin. Wszystkiego najlepszego dla Was. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny las z szeleszczącymi liśćmi. Taką jesień lubię. Ale jak pada deszcz to już jej nie lubię. Poza tym tak krótkie dnie!mnie dołują...
    Ładnie wyglądasz w nowych włoskach i kwitniesz:) Jak Twój ogród. Tak trzymaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu też tak mam.... Szare, bure dni nie należą do moich ulubionych. Ale uśmiecham się mimo pogody. 😊😊😊Buziaczki Aniu.

      Usuń