listopada 18, 2020

Zaproszenie

 Witaj. Jak obserwujesz mojego bloga, zapewnie wiesz że zaszły u mnie zmiany. Najpierw zadbałam o zdrowie, zmieniłam kolorów włosów. Dopóki człowiek nie dostanie porządnego kopniaka... Będzie stać w miejscu.wtedy dzieje się coś niesamowitego. Dziś wiem że postąpiłam słusznie. Zdrowie jest najważniejsze. Bo gdy nie zadbamy o nasze zdrowie nie  ruszymy dalej. . A ja chcę pomagać, rozwijać się. Mam marzenia.I duże i małe. I dlatego już dziś zapraszam Cię na mojego nowego bloga... Tam, gdzie zawsze, do lasu ☺️ 


👇👇👇

Moje Niebo Mój Ogród w Głębi Lasu.


Do zobaczenia. 



Pozdrawiam. 

10 komentarzy:

  1. Witaj zmieniona Agatko <3 Ślicznie Ci w nowym kolorze włosów. Mam nadzieję, że już wszystko dobrze u Ciebie i tak pozostanie <3
    A z tymi blogami nie do końca rozumiem, czy ten zamykasz i będziesz prowadziła tylko ten drugi, czy będą 2 równolegle ?
    Ściskam Cię kochana serdecznie i życzę szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aguś. Dziękuję. Czuję się wspaniale...w końcu odżyłam po tak długim, bolesnym czasie. Tak będą narazie dwa blogu. Ten jest dla mnie bardzo ważny.To dzięki Wam, Tobie, dzięki wsparciu Waszemu stawiałam tutaj pierwszy kroki w wirtualnym świecie.I poznałam wiele wspaniałych, dobrych ludzi, od których wiele się też nauczyłam. I też chcę się tym dzielić czego ja doświadczyłam, czego ja się nauczyłam... I to kocham. To jest takie wspaniałe, brak mi słów jak to napisać.Kiepska że mnie pisarka. Ale pisze to co czuje, i jestem sobą. Mimo przeciwności innych ludzi pisze bloga i będę zawsze mieszkać tu gdzie mieszkam z moją rodzinką... Tak,tak. Ludzie są różni a wirtualny świąt wydaje się być lepszy,jak kiedyś Ewcia napisała i to jest prawda. Buziaki i do usłyszonka kochana. Pa

      Usuń
  2. Cudowna metamorfoza.
    Pozdrawian serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie ! Oczywiście będę odwiedzać Twojego nowego bloga !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na nowym blogu napisałam komentarz z zapytaniami. Był opublikowany!!!! Liczyłam na Twoją odpowiedź. Niestety, teraz nie ma ani mojego komentarza ani Twoich odpowiedzi. Szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę to Luciu. Spokojnie. Buziaki😙😙😙😙

      Usuń
    2. Kochana wszystkie wiadomości od Ciebie dostałam. Odpisałam. Tyło nie wiem czemu Ty ich nie widzisz. Będzie to naprawione 👌👌👌💪💪

      Usuń
    3. Luciu cieszę się że już wszystko Oki. Buziaki.

      Usuń