czerwca 22, 2020

Spacer w głębi lasu 😉to tu, to tam.

Witajcie kochani, wracam do Was starsza o rok. Już mi szczeliło 33 wiosenki...
Oj jeszcze młoda a narzeka... Uwierzcie ze juz tak... Wprawdzie urodzinki miałam 12 czerwca ale tak czekałam za różami... Miał być post jak już wszystkie zakwitną... Ale nie. Żółte i czerwone każą na siebie czekać... Ale to nic. Wpadnę jeszcze raz.. I z nowu z różami. A więc zapraszam na spacer do naszej głębi.. gdzie po upałach rośliny odpoczęły. Padało solidnie kilka dni i nocy. Jejku jak zrobiło się kolorowo i soczyscie. Wszystko odżyło i ruszyło z kopyta. Aż nie chce się wierzyć jak przyroda potrafi zaskoczyć każdego ranka. Codzienny obchód to zawsze inna przygoda... A tu coś się pojawiło... A tam pączek... Jaka radocha. Wszystko rośnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. A więc kochani chodźcie za mną...

Na końcu będzie coś słodkiego... 😉😉😉

Przepiękny bukiet piwoni dostałam na urodzinki... Przepiekny 




Róża na pniu od męża 




















 Ach te róże... Dostałam jeszcze pięknego rododendrona i lawendę... I kilka jeszcze pięknych kwiatów... Ale o tym w kolejnym poście... Bo dziś o różach... I nie tylko...















Nasz warzywniak zaskakuje w tym roku. A dzieciaczki czekają na groszek, który  tak już podjadają, czekają za borówką i i świdośliwą. Owoce są pyszniutkie.




















I tak chodzę to tu to tam, podglądam, czekam... Za hortensjami i, za hyzopem, za malwą,za liliami.... Ach... Ale natura najpiękniej maluję... Coraz mniej ingerujemy w jej działanie... Tak nam się podoba. Tak najlepiej, najpiękniej...

To nie ja siałam, to samo zrobiło się...

W podzięce
Mały poczęstunek. Tak udekorowałam torcik na swoje urodzinki... W końcu kwiaty nie wszystkie ale w większości są jadalne...
 I jak macie ochotę na kilka sekund białego, różanego szaleństwa... Zapraszam na filmik

Filmik jest krótki... Zakwitła już stara odmiana róży białej., kwitnie jako pierwsza. . Mam ich kilka... Szkoda że kwitną tak krótko, ale za to zapach obłędny.
Nacieszyć się nie mogę dzisiejszym spacerem... Jeszcze bym Was zabrała to tu, to tam.
. Ale nie będziemy dłużyć... Przeważnie koleżanki które mnie odwiedzają, ode mnie nie wyjeżdżają z pustymi rękoma 😁😉zawsze lubiłam obdarowywać sadzonkami i kwiatów jednorocznych czy innych ciekawych kwiatów.mam ich ło ło i hoho.. Zwłaszcza kosmosów, nagietków, rudbei i Turków. Także zapraszam na spacer do mojej głębi. Pozdrawiam cieplutko. Życzę udanego tygodnia i do następnego. Pa

25 komentarzy:

  1. Piękny masz ogród, niech wszystko kwitnie i cieszy Twoje oczy. Życzę Ci Agatko wszelkiego dobra z okazji Twoich Urodzin.
    Czy zwróciłaś uwagę na to jak trudno zrobić dobre zdjęcie czerwonej róży w zbliżeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu... I zgadzam się z Tobą, ciężko zrobić dobre zdjęcie czerwonym różom. To prawda. Pozdrawiam😚

      Usuń
  2. Wspaniale u Ciebie, te róże i torcik jak z najbardziej urokliwej sielanki... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego 🙂 a ogród uroczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za uroczy spacer po Twoim pięknym ogrodzie !
    Agatko, z okazji Urodzin życzę wszystkiego najlepszego !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku wszystkiego najlepszego. Jak to się teraz mówi nowa 30 to 20. Masz cudowny ogród, zazdroszczę Ci tego własnego kawałka ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zapraszam na spacery do naszej głębi lasu. Pozdrawiam😚

      Usuń
  6. Agatko!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Twój ogród zachwyca od wczesnej wiosny do późnej jesieni.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luciu. To prawda... Masz rację. Ogród cieszy od wiosny do jesieni... Zimą odpoczywamy od siebie... Ale i tak podglądamy przyrodę 🙊😁pozdrawiam 😚

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin i dużo zdrowia :D
    Przepięknie uchwyciłaś te kwiaty na zdjęciach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te róże:) Sporo masz odmian Agatko i najwyraźniej dobrze im u Ciebie. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Życzę Ci zdrówka, radości z każdego dnia ( nie tylko w ogrodzie:) i spełnienia marzeń. Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj do kompletu doszły następne róże Ewuś... Siostry odmiany fairy tylko czerwone... Ogniście czerwone... Mam nadzieję że im się równie spodoba jak innym... Wielkokwiatowe z wiekiem i widzę że leepieej się u nas czują... Deszcze dużo dają deszcze, obornik króliczy i azofoska... Dzieekuje Ewuś za życzenia. Czas leci, czas goi rany, i zdrowie wraca. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Przepiękny ogród, cała paleta barw.:) Spóźnione życzenia wszystkiego dobrego Agatko, dużo zdrowia i spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że natura już Cię obdarowała pięknym prezentem, ale dołączę i swoje życzenia - wszystkiego najlepszego, niech ten rok będzie lepszy niż poprzedni i niech się spełnią Twoje marzenia (nie wszystkie, bo wtedy nie byłoby na co czekać, ale te najważniejsze :) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń