czerwca 01, 2020

Majowe

Witajcie kochani,wracam do Was w końcu z aparatem i napstrykałam dużo majowych zdjęć jeszcze.Więc zapraszam Was majowy spacer.

No to lecimy :-)
















Myślę że zdjęcia są lepsze niż te pstrykane telefonem.Najlepsze światło jest koło 12.00 i 18.00 jak dla mnie.Słońce tak cudownie świeci,aż buzia się śmieje...
No to jeszcze














ja jeszcze chce a Wy

pewno macie dość...dla tych ,co lubieją moje klimaty
















ostatnie kwitnące tulipany,rozkwitające czosnki,,irysy,dzwonki,bylinki,mszyce niestety i ten cudowny zapach skoszonej trawy...córcia poszła w ślady ojca...

iii



















 kochani nowy patent na ogórki,butelki kroplujące hihi










stare lustro,lampa dostały nowe życie...wiele się zmienia..nowe roślinki sobie rosną a ja cały wieczór leżakowałam z córcią.Nela wypatrzyła księżyc..a ja słońce...no gdy tak grzeje.cudnie tak poleżeć na trampolinie








pięknie...tylko się w końcu wykurować.Człowiek zdrowy ,człowiek szczęśliwszy.I tego Wam życzę.
Dużo zdrowia,radości z ogrodu,słoneczka,,dużo przyjemności.Trzymajcie się pa.




22 komentarze:

  1. Och ! Jak pięknie jest !!! Wiele roślin rozpoznaję, bo mam je również u siebie w ogrodzie. Rzodkiewki - prosto z ziemi, szczypiorek - hmmm… rarytas ! Dobrze, że masz poidełka dla ptaków i dużo miejsc do odpoczynku. Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak rarytaski, to własne warzywka... Mniamusne. Również pozdrawiam. I wszystkiego najlepszego w dniu dziecka.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Wszystkiego najlepszego. W końcu dzisiaj nas wszystkich święto. Wszyscy jesteśmy dziećmi. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie, kolorowo i przesympatycznie u Ciebie... Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w dniu dziecka. W końcu wszyscy jesteśmy dziećmi 😉

      Usuń
  4. Sielankowo, tak relaksująco i miło na sercu mi się zrobiło. :) Fajnie mi się spacerowało po tak pięknym, pełnym miłości miejscu. Ogrom radości bije z tego posta zdjęć i słów, no przemiło spędziłam czas. Boski masz ogród, czuję w nim miłość i to pierwsze słowo, jaki mi przyszło, jak zaczęłam odkrywać Twój raj. :) Pozdrawiam serdecznie, życzę zdrówka, totalnej radości, tulę mocno. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie że ci się u mnie podoba. Tak racja... Miłość i szczęście... Tu w naszym lasku. Tu czujemy się spełnieni właśnie i spełniamy się dalej... Dla siebie i dla dzieci i chce żeby nasi goście czuli się u nas dobrze zarówno wy, moi wirtualni goście. Zapraszam na kolejne spacery. Buziaki i do zobaczonka.

      Usuń
  5. Pięknie i różnorodnie. Po prostu cudownie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spacery to ja rozumiem:) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ze ci się sposobalo. Zapraszam na więcej. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Macie prawdziwą sielankę, piękne roślinki,mam takie podobne.
    Domek dla owadów mnie zachwyca, lusterko daje piękny efekt, tak miło się spacerowało.
    Pozdrawiam serdecznie.:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) pomyłka, przepraszam.:)))

      Usuń
    2. 😉Cieszę się, że spacer ci się podobał. Zapraszam oczywiście zawsze. U ciebie też pięknie, podziwiałam te kępy kwiatów. Wspaniałe dywan. Marzę o takich. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi 😊😊😊zdarza się... Mi zamiast wysyłać córki zadania domowe do Pana id angielskiego wysyłam do pani od informatyki. To dopiero wtopa. Ślepa jestem już jak kred... Buziaki

      Usuń
  8. Agatko!
    Jestem zachwycona mnogością wspaniałych roślin, które rosną w Twoim ogrodzie. Wasz ogród to niezwykłe miejsce rekreacyjne, miejsce wypoczynku. Agatko, dbasz nie tylko o ogród ale i o ptaki, owady, stąd poidełka i domki dla owadów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luciu... Tak dbamy,chcemy żeby im się dobrze żyło z nami, w końcu to my jesteśmy u nich. Tylko im pomagamy... A one tak pięknie nam się odwdzięczają... Śpiewy, te widoki, młode i zapylaja mi kwiatki i warzywka i owoce. To bezcenne. I ta radość i nasza i dzieci. Czasami u nas taki ruch lotny woeczorem że warto usiąść i się przypatrywać... Super... Dziękuję. Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  9. No to napstrykałaś:) Fajnie było pobuszować po Twoim ogrodzie i pozaglądać w różne zakamarki. Dużo się dzieje na rabatach, jest ślicznie. A patent z butelkami stosuję już od dawna - wtykam je głównie w rododendrony. To takie prymitywne nawadnianie kropelkowe:)
    Miłej niedzieli Agatko i oczywiście zdróweczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewuś i wiesz co ten patent i u mnie działa. Sprawdza się... Widzę jak ogórki rosną jak szalone... Żałuję że pod pomidory nie daliśmy... Ale butelki wciąż zbieramy... Zawsze się przydadzą... Jak ni ena karmniki to na warzywka. Fajnie że pobuszowalas po naszych włościach... Jest gdzie nosa i oko wsadzić... Aż sama się dziwię. Z roku na rok wszystko się tak rozrasta. Taka radość... Zachwyt. Aż serce tryska...buziackzi.rownkez życzę pięknej niedzieli.

      Usuń