maja 17, 2020

Majowy spacer

Witajcie. Zapraszam Was na kolejny, majowy spacer po naszym ogródku. W końcu pogoda się ciut poprawiła. Dziś wyszło słonko ale czasami mocniej zawieje.. I to właśnie przeszkadza w dłuższym biesiadowaniu na leżaku.
Niedziela, niedzielą ale właśnie mój Em lubi wędzić szynki i boczek w niedzielę...
Czuć wędzonym po całym ogrodzie. Ślinka cieknie. Właśnie zrobiliśmy sobie degustacje... Hihi
W międzyczasie mąż przekopał ścieżkę w warzywniaku i posiał zboże... A ja napstrykalam znowu zdjęć...
Zapraszam..

Wracając do mojej małej Holandii... Tulipany zaczęły się rumienić... Najpierw były zółte teraz różowieją. Cudowne są. Nie znam niestety odmiany.












Zimna Zośka niestety narobiła szkód... Jeden, jedyny przymrozek o tej porze i cóż... Kilka Lili, listki sumaków, róż, winogrona... Pomarzły.to co mogliśmy, okrywalismy starymi prześcieradłami, kocami... Czym się dało... I nadal każdego wieczora okrywamy... Jeszcze przymrozki zapowiadają. Mam nadzieję że już nic nie zmrozi.


To ziółko uwielbia moja córcia. Często pijemy napary z kopru włoskiego. 



Uwielbiam jak kwitnie żarnowiec. Jest cudowny. 




Kochani co to za roślinka?? 






Trawa pampasową żyje.... Czy mnie zaskoczy w tym roku... Już ma 3 rok... Kto wie??!! 

Wola życia pod jaśminowcem.

Też nie wiem co to za krzaczek... Rośnie sobie w żywopłocie. 

Niestety nie będzie bukietu... Trochę mu przymrozek zaszkodził. 



W tym roku w wannie kilka ziółek i ogórki. 













  • Dawno trawa nie była taka soczysta 😍😍😍







Niektóre owocowe drzewka i krzewy dają radę... Mam nadzieję że w tym roku pojemy i czereśni i wisni...w końcu...
Tak to nas cieszą borówki, jagody, malinyi świdośliwa. Owece są pyszniutkie...





Mamy też w tym roku małe plany, a dużo zachodu... Marzenia które odkładaliśmy przez kilka lat, w końcu się spełnia.


I tak na koniec mam kochani do Was pytanie... Co muszę zrobić żeby działała mi karta od aparatu. Laptop po naprawie i nie odczytuje mi karty!?? I zdjęcia niestety muszę pstrykać telefonem a wiadomo jakość nie ta, a aparat który, kupiłam sobie na 30 urodziny leży w szafie i się kurzy... A mi jest smutno... Ostatnio same przykre rzeczy nam się przytrafiają. Normalnie jesteśmy jakimiś pechowcami... Cóż takie życie. Trzeba się po prostu do tego przyzwyczaić... I jakoś z tym żyjemy...
Najważniejsze że zdrówko jest i coraz lepiej... Może to ta majowa aura tak na mnie wpływa... Lubię ba kocham miejsce w którym mieszkam, to co mnie otacza.. Las, las, las.. I nam tu bardzo dobrze...
Ciepło Was wszystkich pozdrawiam z mojego  ulubionego miejsca... W którym często sobie urządzam leżakowanie... Na moje dolegliwości sauna pomaga... Choć na chwilę ale pomaga.


Bardzo rzadko się ujawniam... Ale czemu by nie... Odkryte ramiona??? A na plaży przecież to samo. Prawda??? Wszystko jest dla ludzi. I trzeba sobie zawsze uprzyjemnić życie. Też zasługujemy na przyjemności. I powiem ze to nie nasza ostatnia przyjemność jaką sobie sprawiliśmy... Ogród, gril, foliak, wędzarnia, sauna... Jeszcze Was zaskoczę!!! 💪😉😉😉A raczej mój mąż mnie zaskoczy.
Trzymajcie się więc cieplutko i  zdrowo.
Do usłyszenia. Papa.


27 komentarzy:

  1. Thank you for this tour to your beautiful and colorful garden. How many beautiful flowers, I especially loved the tulips.
    I loved having found your blog today.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your visit.
      I am very happy that you liked me. Of course, I invite you to my world. greetings

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Zgadzam się z Tobą, że człowiek zasługuje na chwilę relaksu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krzaczek to głóg, teraz pięknie kwitną. Z kartą nie pomogę, nie wiem. A Ty ciesz się każdą chwilą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Basiu dzieekuje... Skąd ja mam głóg w ogródku. Super. Cieszę się cieszę... Życie jest zbyt krótkie, śni są zbyt krótkie żeby przejmować się pierdułkami.pozdrawwiam serdecznie.

      Usuń
  4. Agatko jesteś piękną kobietą i dlaczego masz się skrywać. Przecież my jesteśmy Twoją blogową rodzinką.
    Piękny maj u Was, a wyobrażam sobie jak pachnie las:):):). Życzę spełnienia marzeń i podziel się z nami gdy się spełnią, bo tak będzie z pewnością. Z kartą niestety nie pomogę. Moja wiedza nie sięga tak daleko. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło przeczytać taki sympatyczny komentarz od rana przy kubku kawy. Dziekuje. Dziękuję. Zdrowia życzę i gorąco pozdrawiam
      Do następnego...

      Usuń
  5. Agatko!
    Jesteś bardzo piękną kobietą, cudowną matką i wspaniałą żoną. Podziwiam Twój ogród i rosnące w nim kwiaty i warzywa. Moją uwagę przykuł czosnek, wygląda obiecująco. Ja też zasadziłam jesienią jednak tylko część jest w miarę ładna a pozostała lichutka.
    Ja też miałam problem z wgraniem zdjęć do komputera. Kupiłam czytnik do kart pamięci i teraz nie mam żadnych problemów. Taki czytnik kosztuje około 10 zł więc gdyby coś nie pasowało to niewielka strata. Oczywiście są tez dużo droższe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo jest mi miło... Dziękuję za komentarz tak sympatyczny,za miłe słowa... A z tym czytnikiem no mam... Który jest razem z kartą... Ale chyba czas zmienić kartę i czytnik 😥czas na zmiany. Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  6. Można też próbować zgrać zdjęcia za pomocą kabla USB, o ile aparat posiada takie wejście. Miałam przez pewien czas podobny problem, tak zrobiłam i zadziałało.
    Cudowny ogród. Za każdym razem się nim delektuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak masz rację kabel, zapomniałam... Dziękuję ci.wielkie dzięki. Naprawdę. Wyleciało mi z głowy. Pozdrawiam. Jutro próbuje...

      Usuń
  7. Agatko, dziękuję za kolejny spacer po Twoim ślicznym, ukwieconym ogrodzie :)) A Ciebie bardzo miło widzieć <3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi. Dziękuję. W końcu się pokazałam... Po trzech latach 😉będzie jeszcze okazja... Jak zawsze Aguś zapraszam w nasze skromne progi. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Cudnie u Ciebie. Tak swojsko i pozytywnie ;) Ten krzew w żywopłocie to chyba głóg o ile dobrze widzę. Tej drugiej nazwy niestety nie znam. Z kartą też nie pomogę, bo nie znam się na tym.
    Wędzarnia własną i własne wyroby to jest coś wspaniałego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.jest mi bardzo miło. Dziękuję. I zapraszam na kolejne spacery. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja zgrywam zdjęcia z aparatu z pomocą kabla, każdy aparat raczej taki kabel ma w komplecie.
    Urocze to zdjęcie z sauny, fajnie czasem zobaczyć miłą buźkę:) Jesteś Agatko szczęściarą - masz wspaniały dom, piękny ogród i cudną rodzinkę. Tak powinnaś myśleć a niepowodzenia nie trwają wiecznie i w końcu miną.
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Ewuś... To co złe niech idzie w pioruny... Miałam spróbować z kablem, chyba za chwilę to zrobię... Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Agatko, masz wspaniały,piękny ogród - z wielką przyjemnością obejrzałam zdjęcia pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam Twój ogród Wandziu. Dziękuję. I zapraszam. Cieszę się ogromnie że ci się u mnie podoba. Pozdrawiam serdecznie. Pięknej niedzieli życzę. Pięknej. Pa

      Usuń
  11. Piękna wiosna w pełni. Tulipanki czarują, zreszta wszystkie roślinki są wspaniałe. No a sauny nic tylko pozazdrościć. A marzenia pomimo odkładania najważniejsze że się spoełniaja. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Masz rację. Marzenia trzeba spełniać... Może nie od razu ale z czasem... Bo wiadomo też dużo zależy od pieniążków. Pozdrawiam cieplutko. I dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  12. Ostatnio poszukiwałem mebli na taras, które będą zarówno nowoczesne, jak i funkcjonalne. Znalazłem artykuł na Radio Malbork, który szczegółowo opisuje, jak dopasować nowoczesne meble modułowe i stoliki ogrodowe na taras https://www.radiomalbork.fm/artykul-4media/25064,jak-dopasowac-nowoczesne-meble-modulowe-i-stoliki-ogrodowe-na-taras. Ten artykuł dał mi wiele pomysłów na to, jak skutecznie wykorzystać przestrzeń, jednocześnie zachowując estetykę i styl. Meble modułowe wydają się być idealnym rozwiązaniem dla osób szukających elastyczności i nowoczesnego designu na swoich tarasach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio odkryłem, że odpowiednie meble ogrodowe mogą całkowicie odmienić wygląd i funkcjonalność przestrzeni na zewnątrz. Szczególnie polecam wybór mebli z trwałych materiałów, które będą służyły przez lata. Znalazłem świetne opcje na https://ogrodolandia.pl/, gdzie wybór jest naprawdę imponujący.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, jak ja kocham tulipany... To od dzieciństwa moje ulubione kwiaty! Bardzo było miło przechadzać się po Twoim ogrodzie i cieszyć się z nadchodzącej wiosny.
    P.S.1 Na pierwszym zdjęciu "do rozpoznania" jest czosnaczek. U nas rośnie dziko. Ten krzew z żywopłotu to zdziczały agrest - tak mi się wydaje przynajmniej.
    P.S.2 U nas rośnie dziko żarnowiec, ale intensywnie żółty. Kiedy byłam mała - nie było go. To przez zmianę klimatu opanował całe przylasie...

    OdpowiedzUsuń