kwietnia 11, 2020

Życzenia i wiosenne kwiaty

Witajcie kochani.Przybywam tak na chwilkę z moją wiosenką.Wiem że jesteście w trakcie przygotowań do Świąt, ale chwilka, odrobina wolnego czasu też się należy.
Najpierw chce Wam złożyć najlepsze życzenia, zdrowia przede wszystkim, spokoju, radości i szybkiego powrotu do normalności.
Niech święta Wielkanocne będą dla nas  dniem zadumy, przemyśleń... o ....!!!




I tak naprawdę święta te będą inne niż zazwyczaj... Bez wyjazdów, bez większych spotkań w gronie rodziny... Święta z domownikami... Święta takie też mogą być piękne... Przeżyjmy je w sercu... Z najnajbliżymi, bez pośpiechu, na spokojnie bo mamy aż dwa dni...
I jeszcze tak szybko zabieram Was na krótki spacer... Nie do lasu, bo zakaz ale tak, tak do ogrodu, gdzieś tam daleko w lesie.

























A gdy kwitną drzewa mirabelki, czereśni, kwitną jagody kamczackie... To już prawdziwa wiosna... I tulipany i szafirki, gdzieniegdzie narcyze. To musi być wiosna.

Niech te święta będą też kolorowe... 

Trzymajcie się. Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia. 

23 komentarze:

  1. Piękne wiosenne fotki !
    Zdrowych i spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie stwierdziłaś, niech te święta będą kolorowe, tak kolorowe jak obecna, wiosenna Matka Natura... i zdrowia mnóstwo dla Ciebie i Twoich bliskich Agatko. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i życzę Agatko wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego Świętowania, piękna ta wiosna u Ciebie,piękna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ u Ciebie kolorowa wiosna. Aż chce się patrzeć. Chociaż czas świętowania dobiega już końca, to chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze z okazji tych dni, pogody ducha, radości z najmniejszych rzeczy oraz cierpliwości, abyśmy wytrwali ten ciężki okres.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowo tu bardzo:) aż się człowiek uśmiecha.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się u mnie podoba. Zapraszam częściej w moje, skromne progi. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Masz Agatko bardzo dużo wiosennych kwiatów, pewnie w każdym zakątku ogrodu można znaleźć coś miłego:)
    Kiedyś i u nas było więcej ale część wypadła a ja już nie dosadzam, skupiłam się na tym co zostało. Gdybym miała chociaż 10 lat mniej:)))
    Trzymaj się kochana ciepło i zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Ewuś... Może czas słuchać się starszych, doświadczonych i skupić się na tych roślinach które dają sobie rady... A ja wciąż dosadzam i dosadzam. Jednak to, co mi się podoba nie chce u nas rosnąć i chyba trzeba się z tym pogodzić. Pozdrawiam Ewuś o już zapraszam na kolejny spacer. Robi się coraz bardziej kolorowo... Ale i deszczu nie powiem, by się przydało pokropić tak solidnie. I nawzajem, zdrówka, wytrzymałości i dużo cierpliwości. Pozdrawiam cieplutko. Dziekuje serdecznie

      Usuń
  8. Witaj Agatko. dziękuję za życzenia. Tobie także przesyłam moc uścisków i życzę zdrowia dla całej Rodziny.
    Wiosna u Ciebie w wielkim rozkwicie, pięknie i biało. Uwielbiam kwitnienie drzew, to takie romantyczne. Trzymaj się Agatko zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.... 😢Wszystko się ułoży. Trzeba myśleć pozytywnie. I mieć nadzieję.

      Usuń
  10. Nie zniechęcaj się do forsycji. Jeśli jeszcze masz te krzewy w ogrodzie to je przesadź. One mają bardzo mocny system korzeniowy. Jak nie masz to przy następnym zakupie posadź a jak zobaczysz, że coś jej nie tak to szukaj kolejnego miejsca. Ta moja królowa to rosła w rogu działki i ją przesadziłam i klapa... wędrowałyśmy po działce aż przypasowało jej to miejsce, w którym rośnie. U mnie podłoże gliniaste to szukałyśmy takiego bardziej umiarkowanego. Koniecznie próbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Będę próbować. Wiesz nawet kiedyś marzył mi się szpaler forsycji no ale tawuly wygrały... Myślę że będę próbować... Bo zoty jak u ciebie kto napisał kolor wariatów a my przecież jesteśmy wariatami. Hihi. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Oczywiście takie miejsca jak ogród są bardzo ważne i jeśli chodzi o mnie to ja również uwielbiam w nim spędzać miło czas. Od razu chcę każdemu polecić świetne budowle ogrodowe https://ogrodolandia.pl/budowle-ogrodowe i dla mnie one stanowią bardzo dużą wartość.

    OdpowiedzUsuń