września 16, 2024

Dzień dobry poniedziałek. Ogród po opadach deszczu.

 Dzień dobry. 

Dzisiaj krótko...Pogoda w naszych stronach zmieniła się raptownie. Temperatura spadła o prawie 20 stopni. Po prostu ból głowy. Przyszły deszcze. Przez kilka dni padało. Czasem mocniej, czasem spokojnie. Przyszedł wiatr. Osuszył drogi w lasach i drogi zrobiły się do przejechania.

Ps. Zapewnie każdy słyszał co się dzieje. Nie bądźmy obojętni. Pomagajmy. Pamiętajcie, dobro wraca ❤️❤️❤️

Tymczasem słońce wychyla się. Niech to będzie udany poniedziałek.

Trawy zaczynają szaleć, dalie pięknie rozkwitają, hortensje jak widać będzie na załączonych zdjęciach. Zbiory, zbiory , jeszcze raz zbiory...a rośliny w doniczkach czekają...promocje na cebulki kuszące...nie śpieszmy się.

Już wchodzimy w spokojniejszy czas ❤️ 






























Przedstawiam ambrowca. Następnym razem gdy go pokaże mam nadzieję będziecie zszokowani. Jesienią to jest istne cudo. 



























Trzymajcie się. Agata 🙋🙋🙋

12 komentarzy:

  1. Witaj Agatko! U nas dziś po 2 w nocy przeszła ściana wody, ale to nic w porównaniu z tym co się dzieje na południu kraju...
    Ogród wciąż wygląda bardzo radośnie! I te piękne pomidory! Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. To co się dzieje to aż serce pęka. Pomagajmy.

      Usuń
  2. Witaj! Bardzo smutne wieści z południa i zachodu Polski. Mam nadzieje, że sytuacja wkrótce się ustabilizuje.
    Jeśli chodzi o ogród, to dla mnie jest piękny o każdej porze roku, ale czekm na złotą polską jesień. Widzę, że warzywnik i maliny bardzo obrodziły. To cieszy.
    Dobrego tygodnia i pięknej pogody.🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy taką nadzieję , narazie jest bardzo źle. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, wspaniałe roślinki, które można podziwiać bez końca :) Ja mieszkam 5km od Kłodzka, powiem tak. Internet i tv nie odzwierciedlają tego o tu się wydarzyło. Potworna ludzka tragedia, majątki obrócone w nicość, zalane mieszkania, biznesy, zniszczony kościół, brak prądu, wody. Ja akurat mieszkam na wsi, wysoko położonej, nic nam nie zagraża, ale wiele moich znajomych jest w okropnej sytuacji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ogród. Sytuacja w południowej Polsce bardzo mnie smuci. To przerażające. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wczesnojesienne kadry z Twojego ogrodu... Ja ciągle jestem w szoku z powodu tej powodzi na Dolnym Śląsku. Ciężko mi sobie wyobrazić, że tak niedaleko mnie ludzie muszą walczyć z tym paskudnym kataklizmem. Oby pogoda szybko się poprawiła.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Agatko. Śliczne jesienne kadry z Twojego ogrodu nam pokazałaś.
    Niestety, wieści powodziowe jakoś na razie przyćmiewają wszystkie inne wydarzenia, przynajmniej dla mnie to jest teraz priorytet.
    Nawet ogród nie cieszy, martwię się o córkę, wnuczkę, która też mieszka osobno i brata, z samego centrum Wrocławia.
    Staram się myśleć pozytywnie, że jakoś obejdzie się to bez większych szkód...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ogród, cudne kwiaty i warzywa, wszystko wygląda jeszcze letnio ale czuję już oddech jesieni.
    Pomagam jak mogę.
    Dobrego czasu. 🍀

    OdpowiedzUsuń