sierpnia 12, 2024

Początek sierpnia w ogrodzie.

 Dzień dobry poniedziałek. Poranny obchód, to co lubię najbardziej...

Tylko zmartwiło mnie te 9 stopni i mokro...eh tego nie lubię.

Za to świeci piękne słońce, dobre światło na zdjęcia i to będzie piękny dzień. Tego Ci życzę 

Zapraszam na spacer. 


































Powiedziałabym, że pogoda jak wrześniowa. Wiele krzewów już przyozdobione w jesienne kolory, rozkwitają jesienne kwiaty. Zdecydowanie czas za szybko pędzi.































Nie wiem czy zauważyliście , że w ogrodzie pojawiło się więcej bieli... Jeden dzień biegałam z pędzlem , wieczorem padał deszcz, ale ufff nic nie zmyło. Jak na sierpień nie spodziewałam się, że już są dynie ozdobne , co z pewnością zauważyliście na poprzednich zdjęciach. Kwiaty, kwiaty, wszędzie kwiaty 🥰🥰🥰  Na pielenie nie ma mowy, wszędzie gęsto co mnie cieszy. Teraz tylko podwiązuje, przycinam, i delektuje się tymi widokami. Warzywniak daje plony, więc korzystamy. Rozkwitają dalie co mnie cieszy, bo już myślałam , że takie leniwe, nic z nich nie będzie. Pomału się rozkręcają. Deszcze naprzemiennie padają, również to cieszy. 























Taki to mój misz masz ogrodowy. Wakacje jeszcze trwają, zapowiadają upały, więc jeśli tylko nadarza się okazja, ściętą trawę wykładam na rabatach. Tyle ile się da. Kompost się robi, dorzucam do niego wszystko co się da. Polecam takie rozwiązania.

Udanego tygodnia i do usłyszenia. 🙋

21 komentarzy:

  1. Wow! Przepięknymi spacer,z przyjemnością pospacerowałam po nim z Tobą 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się , że spacer Ci się podobał. Do następnego.

      Usuń
  2. Z przyjemnością pospacerowałam po Twoim pięknym ogrodzie. Tyle tam piękna i zieleni. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka kochana. Cieszę się, że spacer się podobał. Pozdrowionka.

      Usuń
  3. Witaj! Dziękuję za cudowny spacer. O tej porze roku najbardziej lubię hortensje, jeżówki i trawy ozdobne. Ale największe wrażenie zrobiły na mnie dalie. Wymagają nieco pracy, ale naprawdę warto. Pozdrawiam, udanego tygodnia.🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Ciesze się, że spacer się podobał. Też uwielbiam hortensje i trawy a dalie dokładnie masz rację, są wymagające ale warto. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudowny ogród :) z przyjemnością obejrzałam zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki. Cieszę się , że spacer się podobał. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przepiękny ten Twój ogród i ile cudownych Hortensji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, hortensji jest najwięcej 😍😍😍 dziękuję. Pozdrowionka.

      Usuń
    2. No tak, hortensji jest najwięcej 😍😍😍 dziękuję. Pozdrowionka.

      Usuń
  6. Twój ogród jest już naprawdę dojrzały, a poza tym naprawdę piękny. W tym wrześniowym anturażu wygląda zachwycająco. Zazdraszczam dalii, które u mnie się nie udają.
    Masz rację, że w tym roku sierpień zaczyna przypominać wrzesień. Coś z wiosną było nie tak.(((
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Celinko, coś tu wiosna było nie tak...z drugiej strony niektóre rośliny przystępowały...hibiskusy , nie wszystkie hortensje i dalie już kwitną jak szalone. Idą swoim rytmem. Pozdrowionka i dziękuję.

      Usuń
  7. Piękne kwiaty, cudne hortensje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam zawsze na ten czas, bo zaczyna się popis hortensji, które uwielbiam, a u Ciebie są one zawsze piękne i okazałe. I już widać, jak cudownie przyozdobią Twój ogród również w tym roku. Zachwycił mnie też szarłat... jaki duży już urósł, u mnie dopiero pokazują się pączki :) I masz rację, że powietrze pachnie już jesienią... nic na to nie poradzimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kochana...a szarłaty...uśmiejesz się , jest jeden tylko w warzywniaku...kwitnie na leżąco. Najwięcej ich maleńkich w donicy , której nie zdążyłam zagospodarować. I ooo. Mam mnóstwo szarlatow w jednej , wielkiej , kwadratowej donicy 😂😂😂
      Jesień lubimy, ale wiesz jaką... Czuję , że te nasze polskie lato będzie długo trwało. W zeszłym roku wrzesień i październik był ciepły i słoneczny. Pamiętam było pięknie. Pozdrowionka.

      Usuń
  9. Hortensje szaleją bo i jak inaczej nazwać ten kwiecisty spektakl! Czarują tymi potężnymi pomponami i kolorami...magia!
    Dalie też mają swój popisowy czas:)
    Piękny okres, jest czym nacieszyć oczy! Chwytajmy te chwile :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń