kwietnia 14, 2024

Wyniki konkursu.

 Dzień dobry w poniedziałek.

A więc dzisiaj blogas kończy 9 latek. Dziękuję za tak liczne życzenia. Jesteście niesamowici. Wszystkiego dobrego życzę. 

A więc, o 7.00 rano odbyło się losowanie. Dziękuję za udział w konkursie osobom chętnym na nagrodę niespodziankę.


Tym razem losowała moja córka Nela. 




I wygrała nasza Basia. 
Basiu gratuluję i dziękuję Ci za udział w konkursie. I proszę odezwij się do mnie w celu ustalenia adresiku i szczegółów wysyłki.  Zapraszam oczywiście bardzo gorąco na bloga Basi. 
👉TUTAJ


A wszystkim biorących udział w konkursie ogromne brawa, dziękuję za wasze  komentarze, udostępnienia na swoich blogach, facebooku. 
Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście. 
Pozdrawiam i życzę udanego poniedziałku. Do usłyszenia. Agata 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️


16 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję wygranej. A Tobie Kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Dalszych sukcesów i satysfakcji z prowadzenia bloga 🌹🍰🎂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana Neluniu za szczęśliwą dla mnie rączkę, to chyba nagroda dla mnie za to, że kocham Dzieci. Ogromnie się cieszę, już piszę Agatko na maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dla Basi za wygraną i dla Ciebie za ciekawie prowadzonego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Basi i rocznicy bloga. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy bloga i życzę kolejnych takich rocznic :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń