stycznia 14, 2024

Wianki 2023.

 Witam. To takie moje podsumowanie wiankowych poczynań. Na YouTubie, na internecie znajdziecie mnóstwo filmików jak wykonać taki wianek.... Wiecie co napiszę??? Wystarczą chęci... A efekty przyjdą po paru godzinach. Zależy jaki wianek, tyle czasu trzeba by go wykonać. 

Mam tu kilka rzeczy jakich potrzebuje do wykonania wianka... 

Kwiaty (kwiaty własne z ogrodu) , podstawę (koło styropianowe, słomiane czy metalowe) , nożyczki i drucik florystyczny... Bawię się tym, kręcę, zakręcam i wychodzą takie cuda. Pierwszy wianek to wianek ze wszystkich ziół jakie pozbieraliśmy  w naszym ogrodzie. Taki wianek wisi wtedy na drzwiach wejściowych i ma chronić domostwo 😁😉dom, rodzinę, dzieci. 😊 Ostatni wianek który zamyka cały sezon i rok 2023 to wianek świąteczny z bombkami, kokardami...i tak wisi na drzwiach do 2 lutego. 😊 

Wianki to fajna sprawa, jeśli ktoś lubi takie rzeczy zaplatać polecam. W naszym ogrodzie gdzie nie spojrzysz tam wianki. Zdarzają się nawet kilkuletnie z hortensji... Wianki, które nie mokną, potrafią przetrwać naprawdę wiele lat. 



Wianek ze wszystkich ziół z ogrodu. Jest tak ogromny, bo tylko widać rączkę Maćka  który stoi za wiankiem i go trzyma 😊😉



















W przyszłym sezonie, to znaczy w tym roku również powstanie kilka wianków, które jak w zeszłym roku polecą na rzecz hospicjum. Cieszę się, bo kilka wianków mojej roboty dekorują inne domostwa. I mam nadzieję, że spotkam tych dobrych ludzi i tym razem w szkółce u Mareckich. 

Pozdrawiam Was cieplutko. Agata🙋‍♀️
PS. Już coraz bliżej do wiosny. 😉😉😉
I zobaczcie sami 😉



25 komentarzy:

  1. Agatko piękne wianki. Ten z hortensji jest uroczy. 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe i bardzo różnorodne wianki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te wszystkie wianki i dobrze wiesz, że masz w rękach talent i głowę pełną wiankowych pomysłów.
    I nie wystarczą chęci, drucik i styropian :) Bo ja nie mam takich zdolności wcale, trzeba jeszcze mieć to "coś". Pomysł, wenę twórczą i manualne zdolności. A Ty to wszystko masz :) Jakby mi dali drucik i styropian, to bym... uciekła :)
    Fajnie, że masz taką pasję, takie wianki pięknie dekorują ogród.
    Buziaki, Agatko serdeczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa. To takie też budujące. Trzymaj się cieplutko. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękne i różnorodne wianki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Która podstawa jest najlepsza? Wszystkie wianki cudne. Ja tylko robię na koniec oktawy Bożego Ciała, dla siebie i Synowych i u mnie wisi pod dachem do następnego wianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza jak dla mnie osobiście jest słomiana.... Jeżeli potrzebuje większe ilości to zamawiam przez internet, jeżeli jedną dwie to sobie kręcę sama. Pozdrowionka Basiu serdeczne.

      Usuń
  6. Piękne wianki :)
    Jak byłam dzieckiem często je robiłam choć nie były takie zachwycające jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawa robi swoje... Jeśli krzywa to i wianek krzywy. Kiedyś nie korzystałam z gotowych rozwiązań. Wianki robiłam z tego co pod ręką. Z biegiem czasu to się zmieniło a i imponujące teraz wychodzą faktycznie te wianki... Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  7. Wonderful photographs of these nice crowns. I think is needed a lot of hability for tu build this nice flowered crowns.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są przepiękne, takie okazałe. Widać że materiałów kwietnych pod dostatkiem to i wianki wspaniałe. Bardzo ładnie z Twojej strony, że dzielisz się tymi pięknościami z innymi. Czapki z głów przed Tobą Kochana 💜 serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się sprawiać. Radość a i widzieć uśmiech na buzi ach zadowolonych klientów to największa zapłata. Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Wianki są cudne,bardzo różnorodne, oryginalne i są fantastyczną dekoracją ogrodu. Na głowach również prezentują się pięknie!
    Masz talent do tworzenia prawdziwych dzieł ze wszystkiego co masz w zasięgu ręki:)
    Twój ogród, Twoje bukiety a teraz wieńce naprawdę zachwycają:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i tak miłe słowa. Wzruszyłam się. Dziękuję. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Ale piękne! Niesamowite, że niektóre są aż tak trwałe. Przepiękna naturalna ozdoba domu. Widać, że masz do nich rękę :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak piękne słowa. Bardzo mi miło. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Wianuszki urocze, twarzowe:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że Ci się spodobały. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Agatko!
    Twoje wianki zawsze są prześliczne i takie różnorodne. Trudno wybrać ten najpiękniejszy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luciu. Mnie też ciężko wybrać. Dla mnie wszystkie są piękne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń