grudnia 29, 2021

Nowinki i życzenia noworoczne.

 💥Witam w ten zimowy jakże dzień, biało za oknem, zimno... Od tak dawna marzyliśmy o białych świętach i takie były-opatulone białym puchem. Dzisiaj mgła, niby na plusie ale brrr zimno, do tego mżawi jak się okazuje. 



Czyżby sylwester chlapowaty??? O nie!!! Ale jakoś to będzie... Napewno wszystko się ułoży, ma się ułożyć i niech będzie po naszej myśli. Tego życzę. Plany mamy jak co roku, będą również podsumowania 2021 roku. Oj będą.

A co aktualne do podsumowania? 

💓Kochani jestem mega zadowolona z testowania chemii domowej, o której Ci wspominałam w poprzednim poście. Sama też postanowiłam, że będę robić zdjęcia przed i zdjęcia po... Różnica fenomenalna. Aż niemożliwe, że mój już wiekowy piekarnik tak odmłodniał. Hihi i nawet się przy tym nie napracowałam. Nie mogłam wyjść z podziwu, ba nie mogłam wyjść z kuchni. Chciałam się z Tobą koniecznie tym podzielić. Zaczęłam testować wszystko to co otrzymałam w paczuszce... Jak to wyglądało u mnie i oczywiście u wielu moich znajomych na zdjęciach poniżej...Ps. Dzisiaj tylko kawałek tortu 😊

💥Stwierdzam, że koniec z chemią z marketów. Dlaczego mam stosować rozcieńczone środki i harować jak wół, jak za tę samą cenę mogę kupić prawdziwy 100 procenowy, gęsty produkt... Czy to będzie odkamieniacz, czy też żel... Teraz zostało podziwiać i najlepiej nie używać.... Hihi

No ale się nie da.... Właśnie chce się używać. Ja bardzo dużo korzystam z piekarnika więc taki diabeł do czyszczenia w kochani mi się przyda. Z resztą jak wiecie ja lubię buszować w kuchni. Ale nie wiedziałam, że jest aż tak źle. Przyszedł czas, że zaczęłam przeglądać wszystko dookoła i w końcu dokładnie sprzątać... Produkty wymiatają a ja nie muszę poświęcać całego dnia na sprzątanie. 

Sami zobaczcie. 





Niesamowite prawda? Tylko spryskałam i zostawiłam na 5 minut... A efekt piorunujący.

💥💥💥Zachęcam do przetestowania produktów samemu, przekonania się samemu, produkty nie tylko do kuchni, ale znajdą się cuśki do salonu, do łazienki... Zostawiam link zakupowy TUTAJ

💥💥💥Jeśli jednak chciałabyś, chciałbyś  skorzystać z promocji do 50 % na produkty, skorzystać z takiej możliwości, zostać testerem, napisz do mnie wiadomość TUTAJ lub na meila agatazinkiewicz602@gmail.com 

💥💥💥Na dalsze fotorelacje nie tylko ogrodowe, zapraszam w przyszłym roku ☺️

💥A już dzisiaj... 

Stary❤️Rok❤️mija,❤️lecz❤️marzenia❤️zostają...

Niech❤️one❤️się❤️Tobie❤️wszystkie❤️spełniają.

I❤️z❤️Nowym❤️Rokiem,❤️niech❤️los❤️Ci❤️się❤️odmieni,

a❤️ogród❤️życia❤️się❤️zazieleni.

Przesyłam moc życzeń dla Ciebie. Niech 2022 rok będzie jeszcze piękniejszy, dużo zdrowia, spokoju, pieniędzy i spełniania się w ogrodowym raju. 

Ściskam mocno i do siego roku! 






18 komentarzy:

  1. No kochana, powiem Ci, że zmiana jest ekstra. Piekarnik lśni, okap aż się błyszczy, jestem pod wrażeniem i na pewno skorzystam z tych nowinek. A na Nowy Rok? Życzę Ci samych pięknych chwil, dużo uśmiechu i szczęśliwości na co dzień. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z kuchni gazowej, wszystko mam oblepione żółtą mazią, której niczym nie mogę usunąć. Próbowałam przeróżnych środków, żaden nie dał rady.Spróbuję jeszcze ten, ale nie wierzę, w żaden środek nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu odezwij się do mnie a napewno coś zaradzimy. 💓 pozdrawiam.

      Usuń
  3. Basiu, żółta maź, skąd ja to znam ;-) kochana jak widać i na to znalazł się sposób. Damy radę bo jak nie my to kto ?
    Do usłyszonka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia. Ja również życzę Ci wiele dobrego, samych przyjemności niech 2022 rok przyniesie samo dobro. Co do czyszczenia staram się nie korzystać z chemii. Od lat w pobliskim mieście, w małym sklepiku z produktami naturalnymi, kupowałam środek na bazie octu i innych naturalnych składników. Nie był drogi, ale efekt i zapach nie do porównania. Niestety sklepik już zamknięty, jak wiele innych. Teraz używam octu (często winnego, który sama robię) sody i olejków naturalnych. Efekt bardzo mnie zadowala i ręce już zdrowsze, a zapach.... Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję i wzajemnie... Chemia chemia... Tak się teraz mówi, chemia gospodarcza... Naturalne to naturalne... I tutaj też o tym pisze, bo to głównie mi chodzi że chemia naturalna 😊😊😊 jakby co wiesz gdzie mnie szukać. Pomyślności w Nowym roku. Ściskam.

      Usuń
  5. Faktycznie, ogromna zmiana. Chociaż mój piekarnik nie wymaga takich środków, to lepiej mieć w zapasie coś tak rewelacyjnego. Zamówię po Nowym Roku.

    Agatko!
    Oby ten Nowy 2022 Rok był dla nas wszystkich pomyślny!
    Byśmy zdrowi, szczęśliwi, pogodni byli. Marzenia żeby się spełniały, nawet te najskrytsze.)
    Przesyłam serdeczności dla Ciebie i Twoich Bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie Luciu. Co do produktów nie tylko testowałam środek do czyszczenia piekarnika. Wybór jest ogromny, bo ponad 300 produktów. Kochana wiesz gdzie mnie szukać, spiszemy się po Nowym Roku. Pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  6. Zmiana bardzo widoczna, efekt spektakularny! Na szczęście nie ma problemu, udaje mi się ogarnąć środkami naturalnymi dostępnymi w kuchni i robię to na bieżąco. Najgorzej jest "Zapuścić" sprzęty, ale jak już domyłaś, to teraz będzie dobrze.
    Życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mówimy już o chemii, mam na myśli właśnie chemię naturalna i na bazie czegoś tam... Ale każdy ma swój sposób. U mnie niestety swoje naturalne wymysły, wyczytane z netu nie podziałały. Ot taki piekarnik stary... A jestem tak mocno do niego przywiozana ze nie mogłabym się z nim rostac tym bardziej teraz hihi. Dziękuję za życzonka i również wszystkiego dobrego w Nowym Roku 💓💓💓

      Usuń
  7. piekarnik bym musiala wyczyscic

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślisz, że ten patent sprawdzi się też przy kuchence mikrofalowej? Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w 2022 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak 👌 ja testowałam różne produkty i powiem Ci ze jestem pod ogromnym wrażeniem, w szoku wręcz. Ale to musimy się kochana spisać. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń