lipca 20, 2021

Lipiec, miesiącem lilii.

 Hejka, zapraszam Cię na dzisiejszy liliowy spacer po naszej głębi...

Można powiedzieć, że to dopiero początek liliowego kwiecia.... Te dostojne kwiaty mnie zauroczyły, i z rok moja mała kolekcja się powiększa. Na dzień dzisiejszy mogę sobie pozwolić na ścinanie lilii do swojego wazonu i do dzielenia się nimi, nie mając wiesz uczucia, że szkoda ścinać... A kiedyś tak było. To co wydaje nam się na stałe, nie trwa stale. Ale spacery za to lubię, zwłaszcza wieczorne. Kiedy idę podlewać ogród lilie pachną obłędnie,a jeszcze jak ktoś wiesz chce powąchać mocniej, zanurza się w kwiecie i czerwony, pomarańczowy czy żółty nos gwarantowany. Hihi.

Zapraszam na spacer





















Dziękuję że jesteś ze mną i dziękuję za blogowy świat, bo dzięki temu poznałam te piękne kwiaty, odmiany, kształty, zapachy i przekonałam się, że naprawdę warto je mieć w swoim ogrodzie..

Trzymaj się ciepło. I do usłyszenia.

PS. Zapraszam też na mojego drugiego bloga TUTAJ

Pozdrawiam Agata. 

18 komentarzy:

  1. Agatko, dziękuję Ci za przepiękną sesję moich ukochanych kwiatów. Ależ ich masz, na pewno przepięknie u Ciebie pachnie, i tyle kolorów na rabatach. Bajeczka <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aguś że spacer się podobał ;-) Cieplutko pozdrawiam i zapraszam na kolejne. Buziaki

      Usuń
  2. Piękne masz lilie Agatko. Ja muszę się dzielić swoimi z nornicami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu... A próbowałaś z sierscią psa ??? z sadzeniem czosnku jadalnego wkoło lilii ???

      Usuń
  3. Przepiękne ! Nie wiedziałam że lilie mogą być w tak wielu odmianach i kolorach !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Ela, to prawda, ja kiedys tez tego nie wiedziałam, jest ogrom lili , gatunków na rynku. Przepiękne. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepiękna liliowa kolekcja, tyle kolorów i wzorów musi dawać dużo radości!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana Twoją ogromną kolekcją. Podziwiam różnorodność odmian i kolorów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że spacer sie podobał... Luciu to dopiero początek ;-) kolejne w toku jak to mówię ... Przedłużamy kwitnienie ;-) pozdrawiam i zapraszam ;-)

      Usuń
  6. Ja również bardzo lubię lilie za różnorodność i zapach, Ty masz prawdziwą kolekcję. Mozna przedłużyć kwitnienie lilii sadząc je co dwa tygodnie, wtedy mamy ciągle nowe kwitnienie.
    Twój drugi blog się nie otwiera.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Celinko można można, ja to zrobiłam i robię nadal hihi. Pamiętam w zeszłym roku miałam lilie kwitnące pod koniec września. Cudnie ;-)
      Celinko na drugim blogu jest oki ;-) nikt mi nie zgłaszam , że sie nie otwiera... Ale może i coś było, jakaś przerwa czy coś ;-) Ściskam cieplutko

      Usuń
  7. Przepiękna kolekcja Agatko, jestem zachwycona każdą jedną odmianą. Twój ogród pełen jest niespodzianek:) Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewus... To prawda lilie mnie zachwyciły i zaskakują każdego dnia ;-) kwitnie ich coraz więcej i coraz bardziej je czuć... Aj ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Lilie prezentują się wspaniale. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, i juz jedna taka wystarczy i zrobi wow ;-) Pozdrowionka

      Usuń
  9. Imponująca kolekcja. Wyobrażam sobie jaki zapach unosi się w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie 🌹🥀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to prawda, a te pachnące dopiero zaczynają . Pozdrawiam

      Usuń