lutego 22, 2021

Ogród w różach.

Hejka, czy są kwiaty piękniejsze od róż? Pewno są. Jednak od bardzo dawna to one są właśnie te najpiękniejsze. Mimo, że kolce mają są bardzo lubiane ale czy kochane. Hmmm.

Mam nadzieję, że sytuacja na świecie się poprawi. Że nikt nie ucierpi. Zima nadal płata figle i nie jest to nic zabawnego. Ale jesteśmy zawsze dobrej mysśli i zostańmy przy tym. A Dzisiaj zabieram Cię, jak w każdy poniedziałek się przyjęło do cieplejszego miejsca. Miejsca w lecie, pełnym róż. Chcę Ci poprawić humorek na cały tydzień. Poniedziałki nigdy nie były moimi ulubionymi dniami... Ale odkąd robię wpis w poniedziałek uśmiecham się jak nigdy i chce sprawiać przyjemność. Zaczynam dzień o kubka gorącej kawy, wychodzę na taras, świeci pięknie słonko, mówię to będzie wspaniały dzień.Zasiadam do komputera z Maćkiem u boku i piszemy. Maciek wybiera zdjęcia. Gdyby miał pisać, połamalibyśmy sobie języki niestety.

Ostatnio chodzą za mną, gdzieś z tyłu głowy róże... Jednak bardziej dzisiaj chciałam się z Tobą tym podzielić. Decyzja nigdy nie jest łatwa w wyborze. A i u mnie przynajmniej niedostępne,żeby zobaczyć, powąchać. Niestety. Za to mogę podzielić się tym, co już mam i jak sobie z tym radzę. Gdy kwitną róże ogród nabiera romantycznego charakteru. To prawda i my jacyś bardziej zakochani jesteśmy. Hihi. Zapraszam na wpis na moim drugim blogu. Do zobaczenia z drugiej strony 🙋‍♀️

Ogród w różach.









18 komentarzy:

  1. Róże to piękne kwiaty. Chyba każdy je lubi, tym bardziej, że są przeróżne odmiany i każdy znajdzie coś dla siebie. Piękne zdjęcia!
    Życzę miłego tygodnia, Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, nie mam pojęcia co się dzieje. Pisałam trzy komentarze na nowym blogu jednak żaden nie chciał się opublikować. Uwielbiam róże one są prawdziwą ozdobą każdego ogrodu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże to piękne kwiaty. Masz rację kochana.Powinno być Oki na blogu😉pozdrowionka.

      Usuń
  3. Pięknie Agatko. Róże to tez moja miłość i mam ich sporo w ogrodzie. Twoje są przepiękne. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Haneczko. To właśnie dzięki Tobie kochana pokochałam róże w towarzystwie lawendy... I zioła same się wspaniałe wkomponowały w różyczki. Mnie się najważniejsze podoba. Pozdrowionka kochana. Ściskam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak... I będzie znowu kolorowo... Właśnie czekamy przebisniegow...ale jeszcze nie widać.

      Usuń
  5. Róże to prawdziwie królewskie kwiaty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże są piękne, jedne więcej wymagające inne mniej ale wszystkie piękne. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam jedna i byla bardzo wdzieczna w tamtym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I życzę i by w tym roku tak było. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Masz rację, róże wnoszą do ogrodu romantyzm. Mam także jak i Ty dużo róż. Najbardziej lubię białe i różowe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aniu. Twoje róże są przecudne jak i ich właścicielka. Ściskam kochana Cię mocno.

      Usuń