lutego 24, 2016

(Nie) zwykły dzień :)

Witam Was serdecznie.
Pogoda u nas szaleje. Raz słońce, raz deszcz, grad i śnieg. 
Aparatu nie mam najlepszego, stąd zdjęcia będą w różnych odcieniach, co mi się nawet spodobało... 
Sami zobaczcie :) zapraszam









Gdy ja biegałam z aparatem córka w towarzystwie bawiła się w piaskownicy.

Nela lubi robić babki z bananami, zawsze zbieramy podczas spaceru kilka garści.


Zauważyłam, że pięciornik i żywopłot wypuszczają listki. 
Ot niedobrze... Ponoć zima ma wrócić, ma się ochłodzic a nocą temp.ma spadać do- 10. 
 Ale jeszcze jakoś to przetrzymamy, w końcu do wiosny coraz bliżej :)


Ale za to od urodzin do urodzin to zleci jak z bicza:) 
Dziś mój eM ma urodziny
Przygotowaliśmy dla niego niespodziankę :) 
Torcika, bardzo twarzowego, nawet Nela stwierdziła że to jej tatuś :) 



To by było dziś na tyle. 
Czekamy na solenizanta i będziemy świętować 
Balony już gotowe, pomysł ściągnęłam od Dorotki:) Dzięki Dorcia za super pomysły. 


Do usłyszenia :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz