lutego 25, 2016

Po raz kolejny :)

Hej kochani, właśnie dotarła do mnie wyczekiwana paczuszka od Agnieszki, u której ostatnio wygrałam candy. Już po raz kolejny wygrałam ... Jednak mam szczęście :)
Odwiedzcie jej bloga, tych którzy jeszcze nie byli serdecznie zapraszam...

http://klimaty-agness.blogspot.com/?m=1

Agnieszka robi przepiękne wianki, ja nie mogłam się zdecydować jaki bym chciała, więc wianek był dla mnie niespodzianką. Ja tylko podałam kilka szczegółów i takie cudo dziś jest w moim posiadaniu. Jestem pod wrażeniem, wianek jest piękny.


                  Otrzymałam też zawieszke-serduszko

                                      Liścik i cukierki :)

                 Dziękuję Agness za wspaniałe prezenty :)
                                              Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz