stycznia 27, 2024

Piniaty

 


Piniaty. Temat już coraz bardziej rozpowszechniany. Kiedyś się przyglądałam... Dzisiaj już sama je tworzę. Ale fajna zabawa później podczas ich rozbijania... Bum, pęka i wysypują się łakocie. Uważam, że to fajna sprawa dla dzieci, są zachwycone, no po prostu super zabawa. A jeszcze jak nie chce piniata szybko pęknąć, no to ciśnienie wzrasta a kolejka się powtarza... Ups. Bo mi się czasami zrobi warstwę nie 3 a 4 i jest mega twarda... A przecież to niby tylko szara gazeta i klej z mąki. Obklejam balona. Kiedy wyschnie dekoruje kolorowymi bubułami. Czasem jakieś dodatki, oczy, usta, uszy czy nos... I piniata gotowa. 

Pierwszą jaką wykonałam była piniata minionek dla mojego synka. Zrobiłam ją z kartonu. Potem to już chciało się więcej, czyli już na balonie. I tak oto powstało ich trochę w zeszłym roku. 2023.






























Ach te uśmiechnięte, radosne buźki u dzieci... 

Działamy i w tym roku. 😉😉😉



Dziękuję, że jesteś i wspierasz mnie. To daje mi ogromnego powera do dalszych działań... Nie tylko tych 😉
Dziękuję za obserwacje i witam w gronie nowych obserwatorów. 
Do usłyszenia. Agata🙋‍♀️

20 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe są Twoje piniaty, najważniejsze, że dzieci mają moc radości.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetne pomysły a to co robisz jest fantastyczne! Aż się uśmiechałam do fotek:)
    Sama bym się chętnie pobawiła więc nie dziwię się, że dzieciaki mają radochę:)
    Mają z Tobą dobrze,bardzo dobrze:) Mama wielu talentów:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. To prawda, dzieciaki mają radochę. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ale super! :D Ja jestem wielką fanką piniat, szkoda, że nie były tak powszechne jak byłam dzieckiem, ale mojemu synkowi chcę takie właśnie robić :) Zgaduję, że radość będzie ogromna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze super. Pewnie, że zrób. Będzie radocha. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super pomysł z tymi piniatami, a i pomysły trzeba mieć na te różne zwierzaczki i wykończenia, żeby to było ładne i jeszcze dodatkowo zabawne :)
    No i wiadomo, że dla dzieci radocha, na amerykańskich filmach często widać, jak dzieciaki tłuką w tę balonową zawieszkę, a ze środka sypią się cukierki i inne słodycze:
    W każdym razie, pomysł wart realizacji.
    Pozdrawiam, Agatko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że świetnie prezentują się te piniaty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Ależ masz dar! Wspaniałe te piniaty. Wszystkie takie kolorowe, dopracowane. Mnie szczególnie zachwyciła ta żabka 🐸.
    I po zdjęciach widać że i Ty i dzieci macie mnóstwo radości z tego powodu 🙂
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zgadzam się. Piniaty są świetnym pomysłem na urozmaicenie imprezki. Pozdrowionka.

      Usuń
  7. Super pomysł i świetne wykonanie piniat :) Każda jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja. Super te twoje piniaty. Sama radość dla dzieciaków

    OdpowiedzUsuń