grudnia 17, 2023

Świąteczne przygotowania

 Do świąt już coraz bliżej... A jeszcze tyle zostało do zrobienia. Pomału, wspólnie zdążymy... Po co się śpieszyć, przecież to taki piękny czas. Szkoda, że za oknem znowu jesień... A już zdążyliśmy się przyzwyczaić do zimowego widoku. Może jeszcze spadnie śnieg? Kto wie.

Tymczasem uszka z grzybami  i pierniczki zrobione... Ozdoby świąteczne stoją i produkcja gwiazdek z papieru, małych i dużych zakończona. Duże gwiazdy wiszą jak co roku i dekorują, jak nie na ścianie to pod żyrandolami. Małe, czekają na choinkę... Wianek??? Nawet ja jeszcze w tym roku nie upletłam wianka świątecznego na drzwi... Za to dużych gwiazd powstało sporo. Kilka zawisło u córki w klasie, kilka zrobiliśmy na jarmark  szkolny i do przedszkola. 

O grudniowym sadzeniu cebulowych pisałam już kiedyś, i się powtórzę... Jak tylko puściły mrozy, pogoda wróciła iście jesienna, nawet bez deszczowa i w nocy bez przymrozków, wyruszyłam do ogrodu by posadzić zamówione dość dawno temu cebule tulipanów i narcyzów. Nie ma co czekać do wiosny. Teraz zapowiadają długo na plusie, więc szansa na piękne kwitnienie jest spora. Sadziłam i lilie w styczniu i równie pięknie kwitły. Więc jeśli zalegają Wam jakieś cebulki, nie zwlekajcie, posadzcie je do gruntu.

Na zakończenie postu krótka fotorelacja. 😍



















Gdyby ktoś z was był zainteresowany, jak zrobić taką gwiazdę, zapraszam na kanał you tube Kasi in. Z najzwyklejszych torebek śniadaniowych mogą powstać takie ładne dekoracje na święta.

Trzymajcie się ciepło i do usłyszenia. Agata 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

24 komentarze:

  1. Gwiazdy przepiękne, musze podpatrzeć. A cebulek nie sadziłam w grudniu, muszę kupić parę na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie, naprawdę mogę jeszcze posadzić cebulki, żebym tylko nie zapomniała. Gwiazdy zrobiliście piękne, miałam takie w ubiegłym roku. Pierniczki wyzwoliły kreatywność dzieci, a kolory bajkowe. Uszka wyglądaja pięknie, u mnie pierogi tez już zamrożone.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że możesz posadzić. Ja swoje posadziłam. Pozdrowionka i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. pierniczki musze zrobic :) a cebulki faktycznie dobra mysl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe przygotowania. Gwiazdki urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mamy wiosnę w grudniu:)
    Pamiętam już takie grudnie kiedy przerabialiśmy rabatki:)
    Ale pamiętam też takie zimy kiedy śnieg I mróz był od listopada do maja:)
    Wszystko się zmienia.
    Dekoracje świetne! Uszka perfekcyjne!pierniczki już udekorowane! Dzieje się!
    Pięknych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim 🎄✨️🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również życzę pięknych Świąt. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Agatko, przygotowania u Ciebie pełną parą... i to na tylu frontach ;-)) Tworzysz oryginalne ozdoby, świąteczne dania i jeszcze znalazłaś czas na prace w ogrodzie! Jesteś świetnie zorganizowana! Życzę wielu miłych chwil na ten przedświąteczny czas!
    Pozdrawiam ciepło :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się być zorganizowana. Czasem to nie wychodzi. Ale nic się nie dzieje strasznego. Również życzę miłych chwil. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Agatka u Was jak zwykle ciepło i rodzinnie. A na filmik z gwiazdami chętnie zajrzę bo są mega!
    Ile wspaniałych pierniczków macie. Zapraszam do się po 17:30 też będą pierniczki 😁
    Zdrowych i spokojnych oraz rodzinnych świąt Wam życzę 🌲🌟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i mile słowa. Wszystkiego dobrego nie tylko w święta życzę i chętnie zajrze. Pozdrowionka.

      Usuń
  8. Ale ładne te gwiazdy.I ładnie tu u Ciebie.Zostaję , poczytam sobie:) Dobrych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że Ci się u nas podoba. Zapraszam. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Powiem szczerze, ta szata graficzna bloga podoba mi się bardziej niż poprzednia :) Gwiazdy piękne, a przygotowania imponujące. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta tuż tuż, u Ciebie przygotowania już dawno pełną parą. Gwiazdki wyszły fantastyczne, widziałam też na Fb filmiki właśnie jak je się robi i okazuje się, że to całkiem proste, a wygląda bardzo dekoracyjnie. Pierniczki bajkowe, wyszły ekstra, uszka także. Wszystkiego dobrego, kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonka. Wiesz co gwiazdki tak ale jak obejrzałam filmiki o pakowaniu prezentów poległam... Papier że mną nie współpracuje i nie chciało wychodzić jak na filmikach. Więc stwierdzam, dopóki nie spróbujesz nie przekonasz się... Oczy zawsze chcą i widzą lepiej 😉😉😉 trzymaj się kochana i wzajemnie wszystkiego dobrego.

      Usuń
  11. Kochana Agatko!
    Gwiazdami jestem zachwycona i Twoimi pierniczkami. Jesteś pełna energii, działasz na tylu frontach! szczerze podziwiam!
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim pięknego świętowania w zdrowiu, miłości, spokoju i radości. Życzę również odpoczynku i wielu niezapomnianych chwil.
    Moc ciepłych myśli przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń