marca 29, 2021

Dekoracje ogrodowe

 Hejka w poniedziałek. Już może mnie poznałaś poznałeś. Być może dopiero teraz do mnie zaglądasz, obserwujesz. Kto mnie jednak zna, poznał wie gdzie mieszkam, idzie ślad w ślad że mną, i mnie wspiera od początku. Są tutaj takie osoby i bardzo Ci za to dziękuje. Za to że jesteś, wspierasz dobrym słowem i na duchu... Odkąd powstał blog zmieniło się moje życie. Powstał ogród o jakim tylko kiedyś marzyłam. Powstało miejsce, bezpieczne, dla relaksu, miejsce odpoczynku, miejsce w którym spędzamy najlepiej nasz czas. W żadnym innym miejscu, czy na wakacjach, czy na zakupach tak nie jest.... A właśnie to dzięki nam, Tobie, wam powstaje wasze miejsce. Ogród bez kwiatów byłby smutny, są kwiaty. Pojawiają się dekoracje, dzięki którym ogród staje się pełniejszy, dopieszczony. Dekoracje dzięki którym nie tylko my czerpiemy korzyści ale i korzyści czerpią nasi mieszkańcy ogrodu...

Zapraszam na dzisiejszy wpis na nowym blogu. Myślę, ba jestem przekonana, że komuś to się spodoba i ten skorzysta... Podpatrzeć można, dopracować, zrobić wedle siebie. Każdy z nas jest inny bo gdybyśmy byli tacy sami mielibyśmy takie same ogrody... Ba sądzimy takie same kwiaty a u każdego wygląda inaczej. A więc... Zapraszam.

Dekoracje ogrodowe

Może to będzie coś dla Ciebie. Kto wie???






Do usłyszenia po drugiej stronie pl 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️


6 komentarzy:

  1. Wianek na pierwszym zdjęciu jest prześliczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :)
    Mam coraz mniej czasu na blogi, więc zaglądam do tych stałych. Nie mam czasu na nowe, jak ktoś założy.
    Śliczny wianek. A ta róża to już teraz kwitnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Agatko. Czasami tak jest, że nie ma się czasu. Ja planuję swój czas na planerach. Bardzo fajna sprawa. Polecam chociażby na początek, sama możesz sprawdzić, czy faktycznie działają... Nie nie, na fotografii chodzi o dekoracje, drewnianą donicę... A różyczkę polecam. Odmiany the fairy... Niezniszczalna. I jest już dostępna w 3 kolorach. Buziaczki kochana.

      Usuń
  3. Masz piękne miejsce do odpoczynku - pozdrawiam Agatko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu i wzajemnie. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń