grudnia 21, 2020

Hortensje, róże, zioła i życzenia świąteczne.

 Witaj. Dzisiaj zabieram Cię na krótki spacer do mojej głębi... Gdzie totalnie inaczej wygląda ogród, i moje życie, które zmieniło się o 180 stopni. Myślisz teraz e tam... Zmiany komu potrzebne są zmiany... Jeżeli dobrze Ci tak jak jest to czemu by nie iść dalej w tym kierunku, rozwijać swoje zdolności, swoje pasje... Przecież nie wkoło obiadu, pracy i spacerów życie się kręci. Dlaczego wykorzystujemy tylko połowę a życie daje nam przecież tyle możliwości. Tylko w głowie mamy ograniczenia. Nasza podświadomość inaczej gra nam skrzypce a mimo to i tak odważmy się zrobić krok naprzód... Dlatego powstał drugi blog. 

Pokaże Ci odrobinę... 





Jakie masz teraz ograniczenia by kliknąć w link poniżej... Przecie już jesteś u mnie w gościach... Miło mi że do mnie zaglądasz,a więc mamy coś wspólnego. Prawda???

Kiedyś tutaj na tym blogu wiele mnie ograniczało... Dzisiaj nie chcę się chować i ukrywać przed światem. Jak wszyscy ludzie jesteśmy tacy sami... Każdy z nas pragnie w życiu zrobić coś niesamowitego, coś dla siebie.pragnie więcej a każda porażka jest przecież lekcją. A czym jest dla mnie to więcej... Zapraszam na bloga. 

👇👇👇👇👇

Hortensje, róże, zioła i życzenia świąteczne

I życzę zdrowych,wesołych świąt, w gronie najbliższych, pełnych miłości, radości. Niech te święta będą dla Ciebie wyjątkowe.

Pozdrawiam i ściskam. Agata. 



14 komentarzy:

  1. U mnie tez hortensje zachwycają zimowo, dziś pierwszy dzien zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Hortensje wyglądają cudnie o tej porze i racja pierwszy dzień zimy. Bez śniegu, słonko świeci... Jak jesień bym powiedziała hihi. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, mąż mnie zaraził miłością do róż... A b byłam sceptycznie do nich nastawiona... Ale jak to w życiu bywa człowiek do pewnych rzeczy musi dorosnac. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dziękuję za ten wspaniały spacer.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję. Cieszę się że sprawiłam Ci radość. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt Agato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie Agatko, uschnięte kwiatostany hortensji mają w sobie tyle uroku, że czasem aż lepiej pasują w ogrodzie niż te kwitnące. Zdrowych i spokojnych Świąt!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Maks. Dokładnie też tak myślałam... Dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. piekne hortensje sie przebarwiaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie.obybdo wiosny wytrzymały. Po ostatnich wiatrach połowa krzewów bez kwiatów. Ale to nic. Poczekamy na nowy sezon. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Powiem szczerze, że akurat mam w planach w swoim ogrodzie posadzić różne i czytam sobie różnego rodzaju poradniki o różach, aby w odpowiedni sposób się nimi zaopiekować. Koniecznie zerknijcie sobie na stronę https://piekneprzydatne.pl/przycinanie-roz-jak-i-kiedy-to-robic-praktyczny-poradnik/ . Tam możecie się wszystkiego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń