kwietnia 27, 2015

Nowości w Naszym ogrodzie :)

Dzisiaj jest taki piękny dzień że całą rodzinką wybraliśmy sie do szkółki położonej od naszego zamieszkania jakieś 6 km. Bardzo polecam :) Szkółka Mareckich  w Rychliku.Fachowa porada, przesympatyczni właściciele  , roślinki są bardzo zadbane  , prawidłowo nawożone, przycięte i ukorzenione pięknie.Uwielbiam tam spędzać czas,oglądać ,wąchać i oczywiście wybierać :) szukać czegoś nowego,co bedzie królowało w naszym ogrodzie. Znacie to uczucie, prawda???:)A oto  przedstawiam moje  maleństwa:


Dwie różne odmiany hortensji bukietowych:) to już 4 takie w mojej kolekcji...


Tawuła szara- druga do kolekcji...

Budleja Dawida- rownież druga do kolekcji...


Pigwowiec - jedyny w ogrodzie.

Pyracantha hybride " orange glow '' nr 1 w ogrodzie



Cotinus coggygria - young lady - zakochałam sie w tej roślince...i zagości w mym ogrodzie :)

Kupiłam  bo ja po prostu kocham Begonie :)


Oraz drzewka owocowe grusza lukasówka i czereśnie ;)

Także to już wszystko.Na zakończenie dodam ,że moje tulipany w końcu zakwitły a oto dowody



A ja tymczasem uciekam do moich maleństw

Dziękuje i pozdrawiam Agata :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz