kwietnia 09, 2018

Wiosennie...

Witajcie,w końcu i do nas zawitała wiosna.Zakwitły pierwsze kwiatki,inne szykują się do kwitnienia.Jest w końcu ciepło,,słonecznie ...a więc był już czas na porządki i pierwsze siewy w warzywniaku,pierwsze ognisko i pierwsza burza z ulewą,dokładnie wczoraj wieczorem...

A więc spacerek,trochę poopisuję,bo trochę i ja podziałałam przy kwiatkach...przycięłam róże,hortensje,lawende i podziałałam w końcu z sadzonkami kalin...


mój pierwszy wianek zdobi przy wejściu do sauny.

jeszcze niedawno stały sobie budleje

Bąbel pilnuje

jak Nela rozrabia...





rzut na warzywnik jeszcze był nie ruszony...

a z tym coś pomyślę


a tak m przycina co roku budlejki



rozkwitły

a po wczorajszej ulewie zginą...

czosnek

i wszędzie żaby






weekend,czas przekopywania


i dla pracusiów dobre jedzonko


Nela uwielbia żabki hihi.bllle

a m  w między czasie grzebać przy kładzie.

znowu dobre jedzonko...pogoda jest trzeba korzystać...

tu moje poczynania,8 sadzonek kalin...trochę się nawyginałam pod drzewskiem ale pewno warto

sadzonki posadził m,narazie w oponach,zabezpieczenie przed kosiarką...a deszcz solidnie podlał
 Dzisiejszy obchód z rana po wczorajszej ulewie ...od rana wesoło,ciepło i słonecznie...i jakby zieleniej
pierwsze siewy poczyniła córcia,ja robiłam rządki ,dziurki na groch i bób.

szczypiorek

niedługo zakwitną tawuły

w lesie już też zielono

i żaby spacerują

lilie

orliki

śpioszki

pod oknem kuchennym

w różnych miejscach wysiały się naparstnice.



a ja dalej prasuje....i  końcu doczekałam się pomidorów,moje długo wschodziły,,3sszt i zaczęły wschodzić kupne bawole serca,a już myślałam że naprawdę w ciąży nic nie wychodzi...

nawet chomik hihi,nie ,po nocnych wojarzach śpi.jest z nami od gwiazdki,,byście widzieli córcie jak się cieszyła jak go dostała

no może w kuchni mi wychodzi bo zawsze co dobre szybko znika

wcześniej nie pokazywałam,,nie było okazji....słodkie to muss,tym bardziej teraz....
lecę zobaczyć co tam mam słodkiego,póki mogę ;-) i dziękuję tym co wytrwali do końca ;-0

I PSS.WYGRAŁAM KONKURS NA FB I CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA WYGRANĄ.POKAŻĘ NASTĘPNYM RAZEM....oczywiście wygrana ogrodowa....

pięknego życzę Wam dnia.papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz