czerwca 29, 2016

Nasze trzy latka :-)

Witajcie, dziś mieliśmy małe świętowanko. środa, środek tygodnia,czemu by nie. Zawsze co roku obchodziliśmy naszą rocznicę "chodzenia" Robiliśmy sobie wtedy uroczystą kolacje, itp itd. Wszak niebawem to już 11lat stuknie..
A dziś kolejna rocznica, tym razem ślubu. Wirus w końcu mi odpuszcza, mogłam na spokojnie świętować na świeżym powietrzu :-) niestety dopadł mnie już drugi raz, trzeba będzie wziąć się porządnie za swoje zdrowie:-) No to grilujemy. Ale dzisiaj nie było typowego lenistwa. Na spokojnie trochę roboty w warzywniaku, nawet we dwoje coś utworzylismy! :-) a chwastów że głowa mała, tyle u nas deszczu napadalo, to i ruszyły. Efekty wspólnego tworzenia pokaże później :-) za to Nasza mała trójka czyli Nela biegała z ciocia Magdą, jak we dwie się dobiorą zabaw  nie ma końca :-)
I tak to mniej, więcej wyglądało, nasz wieczór :-)
Był kwadratowy torcik na zimno(spód na bb) , kiełbaski i skrzydełka prosto z grilla:-)  Po prostu, tak jak lubimy :-)



Na świeżym powietrzu wszystko pysznie smakuje, do tego kolory lata sprawiają że człowiek jest radosny i uśmiechnięty i szybciej wraca do zdrowia. 
Teraz czas na mały pokaz kolorów. A dokładnie to kwiatów, które otrzymałam od męża :-) bo przecież To dzięki niemu mam ogród, w którym rozwijam swoją największą pasję :-)

Róże okrywowe i czerwona pnaca:-) 

Kwitną hosty, a rozpoczynają pysznoglowki i nasturcje i tawulki, które urzekają piórkami. 

Pomału rozkwitaja juki, turki i nagietki. 

A w warzywniaku zajadamy już groszek, kwitną ogórki i 
dziś pojawił się kwiat tykwy, przepiękny :-) 
Rzodkiewki już też czas a truskawki już pożegnane. 
I moje ulubione, pomału szykują się do startu-hortensje. 
Budzą się też budleje, by swym zapachem zwabiac miliony motyli, jednoroczne rudbekie, floksy i po raz drugi kwitnąc będzie zlotlin:-) 

Na koniec popadal letni, krótki deszcz a potem wyszła piękna tecza:-) 
Ps. Co Waszym zdaniem przypomina drzewo przy domku, ale niestety rośnie po stronie sąsiada. 
Czekam na Wasze opinie:-) 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie, zostawiacie miłe słowa. Witam też cieplutko nowych obserwatorów :-) 
Pozdrawiam i do usłyszenia :-) 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz