października 05, 2015

Kolory Jesieni:)

                                     Witam serdecznie,
   zapraszam na jesienny spacer do naszego ogrodu:)


Tawuły w odsłonie jesiennej:)


Pierwsze kwiaty topinamburu.


Kwitnąca jagoda Goji.


Śliczne ma kwiatuszki,
Tak wyglada po pierwszych przymrozkach 


Niskie astry.



Floks,którego ja nie przycinam bo nie kwitnie 
drugi raz.


Hortensje wyglądają soczyście jesiennie:)


I kalinka która kwitnie nawet obficiej niż wiosną


Kwiatki krzewuszki- raczej ostatnie!


Marcinki wysokie.



Z jednorocznych jeszcze surfinie cieszą moje oko.


Po przymrozkach daliom sie dostało ale już tylko jedna kwitnie.


Starzec sie rozrósł w najlepsze.wiosną kupilam jedną,maleńką sadzonkę i rozdzieliłam na 6 części,które bywały w różnych częściach ogrodu.
Tu są wszystkie razem.


Pięciorniki są naprawde wdzięczne:)



Budleje już też pomału szykują się do snu.


Ususzona liatra na bukiety.


I ostatki pelargoni.nie mam ręki do ich przezimowania.niejednokrotnie próbowałam,niestety!


Przy ziemi kwitną jeszcze rudbekie,kosmoski,nagietki,bratki.
Zbieramy pomalutku nasionka.





I pająka też spotkałam.


Nawet grzybki.


Zwykła trawa a budzi zachwyt.


Róże jednak mnie nie zawiodły i nadal kwitną.





Tak jak zwykły podagrycznik- zwykły,niezwykły a nadal zdobi.


W warzywniku porządki- z truskawkami i cebulą.Miałam nosa żeby ją wykopać przed pierwszym przymrozkiem:)
W tym roku jej nie za wiele ale....
jesteśmy zadowoleni.



Dziękuje za wspólny spacer:)
Pięknego tygodnia i serdecznie Was wszystkich pozdrawiam.
Papa



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz