kwietnia 16, 2015

Wiosna w lesie cz.II. - w ogrodzie.

Wszystko dookoła budzi się z zimowego snu.Prace w ogródku trwają.Każdą wolną chwile spędzamy na świeżym powietrzu porządkując nasz ogród.Razem z mężem jesteśmy bardzo zadowoleni.Efekty ciężkiej pracy już widać i mam nadzieje że Wy też to zauważycie.Bo najważniejsze to przecież żeby nam sie podobało,sprawiało nam przyjemność i radość oraz satysfakcję.My kochamy to co robimy :)

Kącik tulipanów pod sumakiem w półcieniu.Niestety na kwiaty musze cierpliwie poczekać :)

Mój trójkącik z kwiatami,gdzie latem będą tu królowały róże i pięciorniki.

W warzywniku czas przekopywania.U nas majówka to czas sadzenia warzyw. :)


W naszym ogrodzie (po ciężkich bywa dniach) możemy także wypocząć,zrelaksować się na hamaku czy na ławeczce przy oczku wodnym,posłuchać śpiewu ptaków,rechotu żab czy szumu wody płynącego z fontanienek.



Oczko wodne w wykonaniu mojego męża :)


Letnie ,ciepłe wieczory spędzamy w gronie znajomych i rodziny w altance,urządzając grila :)



Altana i gril powstały w zeszłym roku,wymagające podszlifowania :)

Na koniec dodam że mieszkamy z dala od miasta i wsi,gdzie panuje cisza i spokój.kochamy to miejsce,tu czujemy sie szczęśliwi i bezpieczni.pozdrawiam Agata.


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się składa, że ja bardzo lubię spędzać czas w moim ogrodzie i robię to tak często jak tylko mogę. Fajnie, że bez najmniejszego problemu w sklepie https://ogrodolandia.pl/ mogę również nabyć to co mi się w nim przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz nadać swojemu ogrodowi niepowtarzalny urok? Odwiedź stronę https://hortus.biz.pl/ i odkryj bogaty wybór pięknych ozdób do ogrodu. Ich wyjątkowe produkty dodadzą magii i charakteru Twojemu otoczeniu, tworząc atmosferę pełną inspiracji i relaksu.

    OdpowiedzUsuń