lutego 08, 2019

Ogłoszenie pogodowe...;-)

Witajcie kochani.
Ależ dzisiaj piękny dzień mieliśmy...słoneczko,,ciepełko,ptaszki śpiewały aż do ogrodu by się poszło sadzić,kopać,cokolwiek...ale nie nie ,,to pewno chwilowy stan...aparat w rękę,wózek i poszli na dłuuuugi spacer..
ogłaszam chwilowe przedwiośnie,bo znając życie za kilka dni zasypie znowu śniegiem ...
tak jeszcze dodam...czy to ta zima co pokazujecie to napewno tu w Polsce ???bo aż jestem zszokowana Waszymi pięknymi ,białymi obrazkami za oknem...śnieg sypie ,biało jak  bajce,,
aż wierzyć się nie chce...;-)
zapraszam na spacerek ;-)
gdzie jeszcze kilka dni temu słońce próbowało przedrzeć się przez drzewa aż w końcu się udało...


i mamy przedwiośnie...
















wiosna stawia wielkie kroki...












mimo pogody dokarmiamy ptaszki





dzień  w dzień odwiedzamy nasz zwierzyniec;-)




kropek stróż ;-) gdy tylko pojawi się intruz drze jape na całego ;-O pojawienie się jastrzebia na drzewie brzozy zasygnalizował bardzo głośno
jednak dużo dużo czasu wcześniej kropek stracił swoją panią,do kórnika wlazła kuna...nie pogardziła też gołąbkami,zabrała wszystkie.niestety ...od tamtego wydarzenia na noc palimy światło.



i mamy plany...wiosenne..



także nie zdziwcie się jak za tydzień wyskoczę z postem zimowym pt ''zima atakuje'' hihi...ciepełka Wam życzę no i dobranoc

ps. mam nadzieję że mimo usunięcia konta na google + odnajdziemy się i będziemy dalej w kontakcie...ja straciłam wszystkie komentarze pod wszystkimi wpisami...to nic ,najważniejsze że nie usunęli mi bloga ;-) 4 latka to jednak kupa czasu.trzymajcie się .do usłyszenia.


25 komentarzy:

  1. Przedwiośnie to jest to, co kocham tak bardzo, to taka nadzieja, jak początki macierzyństwa- kiełkuje życie...

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie to faktycznie jak przedwiośnie, ale chyba zima jeszcze zawita niestety :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak, a raczej napewno, bo to jeszcze przecież zima:-) pozdrawiam cieplutko.... Tule kociaczki slodkie:-)

      Usuń
  3. Rzeczywiście u Ciebie przedwiośnie. U nas jeszcze leży trochę śniegu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie chwilowe... I dzisiaj powtoreczka... Cieplutko, sloneczko świeci tylko wiatr jakis sie przypałętał, myślę że będzie wiać mocniej, taki u nas bywa wietrzny luty. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

  4. I like to visit blogs that I like. I will visit for sure. Thank you for visiting. Greetings

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko!
    Czy moje oczy dobrze widzą? U Ciebie faktycznie jest przedwiośnie. U mnie jest sporo śniegu a na dodatek wczorajszy i dzisiejszy dzień pochmurny.
    U Basi W. w poście jest link odnoście Google + Sprawdź, a może już go czytałaś? Jeżeli zastosujesz się do zaleceń to blog nie zniknie.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzisiaj od rana też sloneczko i ptaszki śpiewają :-) a może już zima nie wroci??? No nie wiem.
      Dziękuję za pomoc. Polecialam zobaczyć. Wiele się tez dowiedzialam.gdyby nie kuzynka to pewno załamania nerwowego bym dostała.. Dziękuję . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Chyba żyjemy w innych krajach daleko od siebie, bo u mnie zima się trwa, chociaż trochę śniegu stopniało. Tęsknię za widokami jak u Ciebie. Z tego , co widzę bloga masz już Bloggerze, więc nie grozi Ci zniknięcie jego. Komentarzy już jednak chyba nie odzyskasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę Grazynko :-) pozdrowionka śle i najważniejsze że blog dalej jest i wy ze mną :-)

      Usuń
  7. Agatko, u Ciebie już naprawdę widać pierwsze zwiastuny wiosny :D U mnie śniegu już nie ma, ale i wiosennych klimatów jeszcze też. Na to przyjdzie jeszcze troszkę poczekać.
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Perlice miałem przez kilka lat. Mimo że takie rozdarte, to cieszyły mnie każdego dnia :) Wiosny życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, wreszcie mogę normalnie opublikować komentarz, bo miałam z tym kłopoty na G+
    Rzeczywiście 4 latka, to sporo czasu.
    U mnie dzisiaj śnieżek, a u Ciebie wiosna, jak w życiu.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że u wszystkich byl problem... Ale juz dobrze:-) u nas wiosenka nadal trwa... I zapowiadaja do +12.przebisniegi zaczynają kwitnac... Ciekawe czy to juz koniec zimy u nas. Pozdrowienia

      Usuń
  10. Fajne zdjecia, nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam. I dziekuje. Ja też czekam na wiosnę :-) chociaz ostatnie dwa tyg sprzyjały pracom w ogrodzie... Ptaszki śpiewały, sloneczko świeciło... Istna wiosenka:-) pozdrawiam

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, już nie mogę doczekać się wiosny☺

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie słońce też świeciło, ale krótko. Myślę, że zima jeszcze pokaże nam swoje rogi:)
    Pięknie w Twoim lasku, dzieci wychowują się w uroczym miejscu. Będą miały je zawsze w pamięci:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Anus że zawsze będą pamiętać :-) pozdrowienia

      Usuń
  13. Co ma być to będzie, najważniejsze że do wiosny coraz bliżej :) Takie piękne dni to prawdziwa radość.
    Serdeczności Agatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby takich dni jak najwięcej. Pozdrawiam Ewuniu cieplutko.

      Usuń