czerwca 10, 2015

Moje 5 minut:)

Witam serdecznie.
***
Dobrze sie czuje wiec na 5 minut wyszłam do ogrodu...bo nie chce żeby cokolwiek mi umknęło a i przewietrzyłam się odrobine...na pewno nie zaszkodzi:)
***
U nas małymi kroczkami czas róż rabatowych okrywowych...na wielkie bum bum spokojnie sobie poczekam :) a to początki pięknego kwiatu






Lubie robić po swojemu :) 
Róże tańcują ze sobą 
A w oponce pomalutku rośnie sobie Dalia



Pierwsze wyjście Neli do ogrodu po chorobie
Od razu zachwycała się dziką różą
W tym roku kwitnie na biało
A w zeszłym na różowo
Nie wiem czemu???
Może ktoś z was mi podpowie!;)



Zachwycił mnie też Ognik kwitnący na biało


I 3 słodziutkie puszki na pęcherznicy diabolo



Te 5 minut sprawiło że :):):)
Czuje sie o Niebo lepiej
***
Pozdrawiam:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz