lutego 16, 2020

Czyżby to już przedwiośnie???

Czy nie za szybko??? Czy ja przespałam zimę, czy co??? Nawet śniegu nie widziałam, kuliku nie było...
A tu proszę słoneczko, kwiatki budzą się ze snu,i pracować się chce w ogródku.
Gdyby zdrowie dopisało nie leżałabym teraz i to na urlopie, i jeszcze gdy taka pogoda... Na szczęście teraz pada, to wybaczam.
Niestety podupadłam na zdrowiu, z jednej strony co się dziwić, całe życie ciężko i kręgosłup w końcu nie wytrzymał?! A ja dopiero kurcze jestem po 30- stce😢
I targi gardenia zaliczyłam o tak, oglądając wasze fotorelacje. Zazdroszcze... 😍😍😍
Hmmm
Czy to zima czy wiosna a może przedwiośniem to nazwać.




























I trochę planów,
oczywiście mój kochany mąż...









Zakończony projekt na wiosnę pokaże. 


A więc do zobaczyska... wiosną, gdy ta prawdziwa zawita??A może szybciej kalendarzowa. Zobaczymy.... 
Pozdrawiam Was
Leżąca 😢



32 komentarze:

  1. U mnie też zima przeminęła niewidzialna... przedwiośnie w pełni! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, co ja czytam, choróbsko Cię dopadło ??? Dużo zdrówka kochana, dbaj o siebie i o swój kręgosłup, mam nadzieję, że masz w planach jakąś rehabilitację, to bardzo ważne.
    Prawdziwie wiosennie u Was, u nas ostatnio wiało niesamowicie, ale dziś już od rana przepiękne słońce :)
    Ściskam Cię serdecznie i dużo zdrówka życzę, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana.... To kręgosłup, oczywiście będę dbać jak tylko będę umiała. U nas dzisiaj wieje ale słoneczko wychodzi... Jest ładnie. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Oby znowu nie było zawahania i pogoda się znowu nie zmieniła. Różnie to bywa. Pięknie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I masz rację... Pogoda różne lubi platać figle

      Usuń
  4. Prace zaawansowane. Agatko czekaj cierpliwie na kwiaty, a ponieważ nie dokonałaś wyboru, ja zdecyduję sama. A Ty tymczasem zdrowiej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu... Ciężko mi zdecydować... Bo mi się podobają wszystkie kwiaty... 😉😉😉Decyzja w Twoich rękach Basiu. Będzie mi ogromnie miło... Pozdrawiam

      Usuń
  5. Oj ruszyła wiosna u Ciebie i szkoda, że kręgosłup nie wytrzymał. Dbaj o siebie i zdrowiej. Teraz pogoda sprzyja bólom w kościach. Jestem ciekawa, co tam u Was powstaje. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz zobaczysz... 😉A kręgosłup, cóż praca jaka wykonuje nie jest lekka, trzeba się nadzwigac.wyskoczylo to co miało nie wyskoczyć. Pozdrawiam

      Usuń
  6. W sumie zima zaczyna powoli zanikać, więc może w przyszłości po jesieni zawita przedwiośnie? Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może. Masz rację. Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedzinki

      Usuń
  7. Nie opowiadaj, że u Ciebie już tak wiosnę widać, zazdroszczę. Serdeczności moc 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hha... Ciśnienie wam podnoszę... A. Teraz taka pogoda za oknem... Pada leje, pogoda iście jesienna deszczowa. Może i dobrze, niech pada... Będzie wiosna przepięknie.

      Usuń
  8. A może dobrze, że zimy takowej nie było? Może docenimy ją za rok i ucieszymy się ze śniegu i mrozu?
    Pięknie już u Ciebie :)
    Serdeczności przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas w Anglii też zimy nie było wcale, choć to nic nowego tutaj. Oby na wiosnę przymrozków nie było, gdy wszystko zacznie kwitnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, oby nie było... Pozdrawiam pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  10. Piękną wiosnę widać w Twoim ogrodzie. U mnie też zimy nie było. Zdrówka życzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też już kwitną kwiaty i drzewa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno piękne widoki masz... U nas przymrozki... Deszcz...
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. W Twoim wieku Agatko nie wolno na zdrowiu podupadać:))) Mam nadzieję, że gdy dotrze ta prawdziwa, ciepła wiosna to i zdrówko wróci - w końcu wiosna to nowy, piękny początek.
    U nas chwilowo wróciła zima i od wczoraj sypie. Może lepiej, że teraz:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Ewuniu... Stało się... I muszę uważać na siebie... Wszystko wróci, i wiosna i słoneczko... Tak jak piszesz, nowy początek😍

      Usuń
  13. Rzeczywiście w tym roku zima ominęła nas… U mnie też powoli zaczynają pojawiać się pierwsze oznaki nadchodzącej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby już zimy nie było... Wszyscy zaczeli już porządki w ogrodach... Szkoda by było naszej, ciężkiej pracy. Niech już przyjdzie wiosna😍pozdrawiam.

      Usuń
  14. Mam nadzieję, że już Ci lepiej i pozbierałaś się co nieco, bo wiosna nadchodzi 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lepiej.... Trzeba się pozbierać, i do pracy wrócić i w ogródek pójść... Wiosna przecież.... Nie może być inaczej. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Ja też zaczęłam porządki w ogrodzie, oby duże mrozy nie przyszły, bo wszystko tak ruszyło. Powojniki mają wielkie pąki, odważyłam się przycinać. Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję... Oby zimy już nie było... Będzie dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń