kwietnia 19, 2018

Minęły trzy latka...

TAK,TAK...to już trzy lata gdy blog istnieje...ciesze się że tu trafiłam i chce zostać,,dzielić się z Wami moją pasją.Nie tyle blog co czytanie Waszych wpisów,stało się również moim hobby.
Dziękuję że mogę TU być i dziękuję że jesteście,za obecność i dobre słowo.

troszeczkę wiosny dla Was,za to że się u mnie tyle już męczycie.hihi.
Pomęczymy się jeszcze razem ????













więcej zdjęć naszej powiększonej kolekcji tulipanów mam nadzieję wykona mąż z córką...to tak w razie gdybym była w szpitalu...nie mogę się doczekać gdy wszystkie tulipany rozkwitną,,mase ich z córcią nasadziłam,,ewentualnie zostaną zdjęcia...

a ja w oczekiwaniu na synusia czytam moją wygraną...

tę książkę i nie tylko wygrałam w  konkursie u Patryka na fb.
ps.Patryku dziękuję za słodkie i miły liścik...

pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia.trzymajcie się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz