czwartek, 9 listopada 2017

Dekoracje DIY-stroiki i wieńce bożonarodzeniowe

Witajcie kochani.
Czas tak szybko leci,że już trzeba było pomyśleć o dekoracjach na święta.Stety,niestety wszystkiego pokazać Wam w tym momencie nie mogę.( obowiązuje mnie tajemnica ,bynajmniej do świąt :-))
Wcześniej zauważyliście ,że wkręciłam się mocno  w wianki a teraz doszły stroiki.Trochę szyszek z lasu czy nawet ususzone kwiaty hortensji,maleńkie dodatki,świecące czy piórka i tanim ,szybkim kosztem można sprawić bliskiej osobie prezent od serca pod choinkę.Naprawdę?Zgodzicie się ze mną ???
A oto kilka moich przykładów.

Bombkowy stroik





Stroik z szyszek z nutą cynamonu

Stroik z ususzonych kwiatów hortensji





Stroik z wykorzystaniem sztucznych kwiatów gwiazdy betlejemskiej

Stroik pełen kokardek

Wieniec świąteczny
 Narazie to na tyle....

Może zgłodnieliście??? u nas do kawki niby hit Fejsbooka.Szarlotka czy jabłecznik już nie pamiętam,placek z połówkami jabłek.Ja dodałam jeszcze masę budyniową,słyszałam że można,dobry,nie za słodki,bo zajadał go nawet mój m,który za słodkim nie przepada...a tu proszę.




A ja lecę dalej działać ,kleić,malować...kurczę polubiłam to.
Do usłyszenia.pa pa