lipca 23, 2017

Lipcowe migaweczki...i pomalowane mebelki...

Hejka,żeby nie było nudno ...od razu przejde do sedna...Lato,upały,,deszcze ...tak jak chcieliśmy...u nas dopiero zaczęło grzać...noce były zimne...u nas wszystko w tym roku z opóżnieniem...lilie,ogórki...no to lecimy zapraszam ...może najpierw kwiatuszki

różyczki

pojedyńczo kwitnie ale zniewalająco pachnie.

aja aja anabelka,przeogromne kule.

dalia

kolejna dalia.



Nowość-facelia




begonia
motylek

godencja

wanilka

pnącze jednoroczne-kolczurka

kolejne pnącze -nasturcja

i jesszcze jedno-wilec

a ten kwiatek o który pytałam to złotokwiat-dimorofoteka

rudbekie

szarłatów wiele

niedługo zakwitnie liatra

jako jedyna zakwitła w tym roku-jukka

moje ukochane horki

na budleje jeszcze czas

ważki to na okrągło u nas fruwają

nie mogę nacieszyć się takimi kwiatami
doczekałam się ,w końcu rozkwitają lilie drzewiaste a ich zapach jest nieziemki

ich zapach roznosi się po całym ogrodzie.
a tu na pograniczu biel aż razi po oczach;-) pod sumakami po południu najprzyjemniej...
 mebelki pomalowane,mój mąż się spisał na medal ;-) ;-)

i pachnąco,pachną lilie,róze,floksy a wieczorem maciejka.

bielą się hortensje
podoba się kącik...ja zakochałam się w nim...

 różyczki są prześliczne,troszkę się rozrosły ;-)odm.the fairy



i dla Neli nie mogło zabraknąć miejsca w cieniu.
tak jeszcze kwitną hosty

wszystko tak cieszy moje oczy

i latem kocham jak tak kolorowo dookoło

i lubie jak córcia taka zadowolona robi sobie bajorko i bawi się robakami.a czemu by nie?Warzywniak czasami się topi,zwłaszcza gdy z węża godzinami leje się woda i leje.
a jak warzywniak to zacznę od borówek...zajadamy na okrągło,,tak prosto z krzaczka.

cukinie dojrzewają

i rzepka

topinambur znowu robi za żywopłot,tylko w tym roku bardzo go gęsto

pomalutku dojrzewają ogóreczki


i pomidoreczki.czubki aż się proszą by je ściąć,musze bo mi przebiją folie.

koktajlóweczki już podjadamy

na reszte poczekamy










kończąc kochani ,u na pokazały się grzybki,od kilku dni poranki spędzamy w lesie...


dziękuje że mnie odwiedzacie.życzę miłej niedzieli.Do usłyszenia.pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz