poniedziałek, 12 czerwca 2017

I po weekendzie...zmiana kodu na 3 z przodu ;-)

Witajcie.
I tak to zleciało...dzisiaj,tak dzisiaj kończę 30 lat, dokładnie o 20.05...ale już świętowałam,tak świętowaliśmy w sobotę...z rodziną,najbliższymi i znajomymi.Było fajne,ba co ja piszę było fantastycznie.Raz w domu ,raz w ogrodzie...,nie na wypożyczonym,nie na sali.U nas,tu ,daleko od miasta i wsi,gdzie cisza,spokój,muzyczka grała cichutko w tle,ptaszki podśpiewywały radośnie 100 lat,paliło się ognisko a żabuchy cały wieczór koncert na mą cześć dawały ;-)Tak to tu wszystko się działo ,na naszym prywatnym Rodos.


Ten bukiet przepięknych piwoni  otrzymałam od koleżanki
 Otrzymałam wspaniałe prezenty ,i tu na blogu chciałam za nie serdecznie podziękować.No każdy w końcu wie co kocham,co jest moją pasją więc nie trudno raczej było z wyborem ...o tym w kolejnych postach...Wiem że goście moi mili czytają ten wpis więc jeszcze raz Wam dziękuję.
 

Było pięknie bo ciepło i słonecznie ;-)dziś też tak jest....i wczoraj było....
  Kolorów przybywa wciąż na nowo i na nowo a moja sesja urodzinowa w moim ogrodzie bardzo mi się podobała.Zdjęcia wyszły rewelacyjne.Dziękuję Aniu...za pamiątkę na całe życie.



 Więc to Ja...trzydziestolatka ,diabeł i anioł, chyba jak każda kobieta  ;-)


 
A teraz Zapraszam do ogrodu na spacer i wcześniej kilka słów znanego ogrodnika 

''Ogród,czyż nie jest to powód do radości,jeśli pośród codziennej gonitwy możemy się schronić w miejscu w którym unoszą się zapachy ziemi,deszczu,słońca,zieleni i kwiatów,a niechby nawet kompostu i starej ,prawdziwej pryzmy obornika ''???!!!

Moje niebo
Truskawki się rumienią
Róż pomału czas
Jaśminowiec

Ognik  w towarzystwie Puchatka

Malwy kwitną na maxa

Laja się zadomowiła.Miło mi Cię gościć.
Kwitną,pachną i czarują.

Diablo też wyglądem nie grzeszy.

Pamiętacie to ta co ją rdza dopadła ;-)
Jako pierwsza zakwitła rugosa.

Jaśminowiec z nutą wanilii.Cudo przy altanie.Hmmm

Kwitnąco w sadzie.Biel,biel jest wszędzie.
Biel pod oknem kuchennym.Białe róże i padagrycznik.



Z jednorocznych porcelanka cieszy mnie ogromnie.

i motylek ,,który wcale nie pachnie miodem.Hmmm
Za to,co kalina robi w lesie.Hmmm ????

Piękna ta kalina
A tu wykonanie mojego M.Ach ten mój chłop...

I złoto nawet u mnie w stawie rośnie ;-)

I złota ta moja biała dama ;-)

Wpis zakończę zdaniem ogrodnika Potschke
'' Najkrótszą drogą do zdrowia jest droga do ogrodu '''
A wy coś dodacie ???
Do usłyszenia.