niedziela, 5 marca 2017

Gardenia 2017- moje podsumowanie...

Witajcie.Z tego co słyszałam Gardenia to ważne wydarzenie dla ogrodnika...dla nas wcale że bo nie.Wygrałam zaproszenia,jesteśmy fanami zieleni,kwiatów,naturalnych dekoracji,wody...wybraliśmy się więc na targi...
Niestety zabrakło nam czasu na dłuższy pobyt.Zwiedziliśmy co mogliśmy i wracaliśmy do domu.Zadowoleni?
Taak :-) ale szału nie było...gdyby tak ocenić w skali 1:10 mąż krzyczy 5 i ja też...(fajnie było spotkać znane osoby)
tłumy,było strasznie gorąco,zakatarzona córka i zawirowanie z zaproszeniami...sprawiły że źle się tam czuliśmy.Nie lubimy być ściśnięci i traktowani jak intruzi...napewno Wy też a co niektóre kobiety ''woziły się" jak damy i na zwykłe przepraszam stać je też nie było ,gdy uderzały torebką córkę w głowę.na szczęście nie mocno.
Ogólnie Neli się podobało...ciągniki ,kosiarki,drzewka cytrusowe ,no kwiaty a największa radość-choinki i dekoracje bożonarodzeniowe nio i woda ;-) i place zabaw...

Witamy na Gardenii :-)






 Trzymaliśmy się blisko siebie,bowiem naszego szkraba znaleźć w takim tłumie,o matko...

Nam też podobały się niektóre pomysły,dekoracje dodatki...każdy ma swój gust...i co głowa to opinia.
Ten sezon podejrzewam będzie bardzo twórczy dla mojego m...widziałam jak te jego oczyska aż błyszczały gdy nadział się na ciekawostki...
a mianowicie przy tym przystanęliśmy  na dłużej...




i inne migawki, dekoracje, aranżacje ,które bardzo ale to mnie się podobały...







Tu poczułam się jak w domu :-)



Nie żałuję że zabrałam męża, córkę. ..
córka po raz pierwszy jechała pociągiem..a samochodem zajechaliśmy do ulubionych sklepów...park jupi,akwaria pełne rybek...ulubione miejsca Neli. a płotek z kolorowych kredek to już wogóle mega pomył ;-)Odwiedziliśmy tęż naszą rodzinkę pod Poznaniem i  tu  dziękujemy Wam za gościnę ,a Aniu Tobie za ''udany'' shopping..





 A więc to były fajne targi,fajna wycieczka,pełna inspiracji i pomysłów.Warto było...;-)
To tyle,wybredni nie jesteśmy,głosować na nikogo nie będę...także z targów wróciliśmy zadowoleni i z niczym ;-)A wy ? byliście na targach ,jak wasze wrażenia ?
Pozdrawiam


PS.U nas wiosna i impreza goni impreze ;-)



A u Was już wiosna ?My dziś odpoczywamy ;-)
Pięknej niedzieli.pa