marca 06, 2016

Siejemy, planujemy, wspominamy...

Witam kochani w marcową niedziele:-)
Zauważyłam, że wielu z Was już zaczęło sezon, sadzimy, sadzimy :-) a nawet pokusili się o uprawę po raz pierwszy. lub nowych odmian... kwiatów, warzyw. I ja też spróbuję, a jak nie wyjdzie, trudno.
W tym roku sama posadzilam surfinie, naparstnice letnią i rudbekie jednoroczna. Coś już jest.



Więcej też dokupilam nasion kwiatów jednorocznych jak i dwuletnich: ostrozki, naparstnice, przetacznik
A w białych aksamitkach się zakochałam

Warzywa też muszą być, papryka to napewno, pomidory, kolorowe marchewki, rzodkiewki, fioletowa fasola:-) nawet pokusilam się o tykwe i kiwano.Pepino już posadzilam ale narazie nic. 
Czy miał ktoś z Was przyjemność je uprawiać? 




Oraz mały przegląd zeszłorocznych nasion nagietka, kosmoska, aksamitek, melona i palmy jednorocznej prosto z Rosji-zobaczymy co z tego wyrośnie :-) 





To by było na tyle, a że u nas pogoda nie rozpieszcza, 
za oknem szaro, pada deszcz zachciało mi się fotek z zeszłego sezonu. Może jeszcze wyjdzie słońce. Zapraszam:-) 






Moje pierwsze wygrane Candy:-) 



Pomidory rosły jak na drożdżach 
I melon, ten był największy, dojrzały, pozostałe 2
były o połowę mniejsze. 


Wytrwaliscie? To czestuje Was kawałkiem piankowego placka z jagodami :-) i uciekam


Miłej niedzieli! 
Do usłyszenia :-)) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz