października 19, 2015

Prezenty od Ani :):):)

Hej

 Właśnie otrzymałam paczuszkę od Ani z bloga
http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com
Rozpakowałam ją w oka mgnieniu:)gdy tylko ją otworzyłam zapachniało lawendą:)
Ania sprawiła mi ogromną radość-jej prace są przepiękne i w naszym regionie technika decu jest mało znana
a mnie zafascynowała i planuje kupić sobie zestaw dla początkujących:)tak mnie to zauroczyło!
Ania jesteś WIELKA:)
Ania oprócz zestawiku techniką decu obdarowała mnie także dodatkami,za co serdecznie jej dziękuje i moja córeczka również;)
A oto co otrzymałam.






Prezenty sprawiły mi ogromną przyjemność:)
I zgarnęłam same "cukieraski''
Jedyne-niepowtarzalne.

W podziękowaniu
Aniu dla Ciebie 


I buziak od Neli!;)

I dla Was wszystkich :)
Pozdrawiam













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz