lipca 15, 2015

Spacerkowo w ogrodzie,w ogródku i za bramę;)

Witam serdecznie.Dzisiejszy wpis jest mieszany;) ale to jest to co lubię-obchód,dzisiaj z córcią;)
                               ***
Zaczęłam od budleji-motyli krzew-motyli masa, bąków,żuczków,pszczółek!Od paru dni to ona króluje na wyjściu z domu;)od razu wpada w oko więc do niej podeszłam i popstrykałam kilka zdjęć.


t




Hortensji czas;)
Druga zaczęła kwitnąć;)



I to co lubię
Czas na migawki!!!






O aksamitkach- jak ja mówie " turkach"
bedzie więcej w innym wpisie-gdzie już zapraszam;)







Moja duma-choć jeszcze nie kwitnie
i tak jest dla mnie pełna podziwu
Datura- bieluń ma 7-8 lat już nie pamiętam, trąby biało- różowe
Jednego roku nie zakwitła co mnie zmartwiło
Może to naturalne- nie wiem
Ale wiem jedno-dla tego kwiatu warto sie wysilić;)


W warzywniku:
Czasem słońce,czasem deszcz
Po deszczach wszystko rośnie-i chwasty też;)




Nie,nie to cebula odmiany globo
W tym roku wysialiśmy aż 3 opakowania

Mąż uwielbia;)


Kalarepa olbrzym-właśnie wyrwałam;)



Kwitną ogórki!

Dynia!

I rzodkiewke już też można jeść, nie ważne rozmiary liczy też się smak;)
O kurcze ale ostra!


A za bramą sielankowo łąkowo
Mały bukiecik jest;)



I na koniec życzę dużo słoneczka takiego jak moje;)

Pozdrawiam!

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz