lipca 18, 2015

Nasze warzywa,borówki,truskawki i kwiaty;)

Cieplutko Was wszystkich witam.
                        ***
Wieczór taki spokojny,nie mogło zabraknąć krótkiego spaceru.Dziś zapraszam do mojego ogródka- gdzie rządze tylko ja;)
A zanim tam doszłam kilka fotek moim ulubieńcom:


Vanille Fraise


Pinky Winky


I jak zawsze Annabelle

A hortensja limelight niestety mi choruje 
też z mojej winy...i nie zakwitnie już w tym roku.


Róże wciąż kwitną i pachną.


Pierwszy kwiat który dojrzała córka
mojej ulubionej godencji.
Nie znalazła swego miejsca w gruncie ale w dyżych donicach owszem.


Pierwsze kłoski liatry- nie mogę sie doczekać aż zakwitnie

***
I oto mój warzywnik
Na wprost poletko z borówkami 
2 odmiany Patriot
2 -Bluecrop


4 krzaczki pomidorów ,ciągle podwiązuje i podwiązuje-podlewam ciepłą wodą,wywarem z pokrzyw.


Ogórki zaczynają sie rozprzestrzeniać
Ale niedługo skończy im sie samowolka-będzie płotek;)


Cebula spokojnie sobie rośnie
U nas ma czas.


Rzodkiewkę jemy na okrągło,ino siać i siać- same witaminki.


Buraczki- jest ich tyle że starczy.


Kalarepe bardzo lubimy- już zaczeliśmy konsumpcje;)


Marchew 


Pietruszka i Natka.


Truskawki i ich" młode", czekają na nowe poletko aż mąż zrobi- wtedy będe działać z nimi.szkoda że tak szybko się skończyły:(
W ogródku mamy też posadzone ziemniaczki ,fasolkę szparagową i trochę ziół,był też groszek i sałata-;)


Zatem warto uprawiać warzywnik;););)???
Jak najbardziej jestem za.
***

Czas do spania;)
Dziękuje za odwiedzinki!
Udanej niedzieli życzę;)
Papa



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz